Slijede razlike između dviju inačica stranice
Starije izmjene na obje strane Starija izmjena Novija izmjena | Starija izmjena Novija izmjena Novije izmjene na obje strane | ||
2017:studenti:dmalic:start [2017/03/26 08:10] dmalic [Svrha sustava] |
2017:studenti:dmalic:start [2017/03/26 08:19] dmalic [Razrada konteksta] |
||
---|---|---|---|
Redak 1: | Redak 1: | ||
- | ====== Sustav za uživanje (Ogledni student) ====== | + | ====== Sonar za slijepe ====== |
===== Razrada konteksta ===== | ===== Razrada konteksta ===== | ||
- | [[:2012:ogledni_student:kontekst_projekta|Slični projekti, ostvarenja i povezane isntitucije]] | + | [[:2015:ivana_culjak|Slični projekti, ostvarenja i povezane institucije]] |
===== Projektni zadatak ===== | ===== Projektni zadatak ===== | ||
- | [[:2012:ogledni_student:projektni_zadatak|Cijeli projektni zadatak]] | + | [[:2017:studenti:djuric:projektni_zadatak|Cijeli projektni zadatak]] |
===== Svrha sustava ===== | ===== Svrha sustava ===== | ||
Redak 22: | Redak 25: | ||
===== Ciljevi projekta ===== | ===== Ciljevi projekta ===== | ||
- | * | + | - Ugraditi ultrazvučne senzore za udaljenost u naočale, magnetske senzore pokreta na trake (znojnike) i zvučnike u slušalice. Sve zajedno povezati s mikrokontrolerom. |
- | + | - Montirati uređaj na korisnika i provesti inicijalizaciju (uvesti podatke o visini osobe). Ova točka je opcionalna. | |
- | Pratiti raspoloženje biljaka. | + | - Primiti očitanja ultrazvučnih senzora za udaljenost. |
- | + | - Primiti očitanja magnetskog senzora za brzinu/kretnju. | |
- | * | + | - Zajednički procesirati dobivene signale na mikrokontroleru i na temelju njih odrediti “fokus” udaljenosti. |
- | + | - Na temelju fokusa odrediti šalje li se zvučni signal korisniku. Ako se šalje, odrediti i frekvenciju signala koja je proporcionalna udaljenosti korisnika od predmeta/osobe. | |
- | Predviđati raspoloženje. | + | - Poslati zvučni signal korisniku (ako je potrebno). |
- | + | ||
- | * | + | |
- | + | ||
- | Davati vode, gnojiva i svjetla prema raspoloženju biljke. | + | |
- | + | ||
- | * | + | |
- | Glazbom uveseljavati biljke. | ||
===== Plan projekta ===== | ===== Plan projekta ===== |