Korisnički alati

Site alati


2018:ivona_loncar:projektni_zadatak

Razlike

Slijede razlike između dviju inačica stranice

Poveznica na ovu usporedbu

Novija izmjena
Starija izmjena
Novija izmjena Novije izmjene na obje strane
2018:ivona_loncar:projektni_zadatak [2018/04/06 17:22]
iloncar stvoreno
2018:ivona_loncar:projektni_zadatak [2018/06/14 01:59]
mivankovic [Resursi]
Redak 1: Redak 1:
 +====== Svrha projekta ======
 +
 1. Omogućiti upravljanje rasvjetom pomoću mobitela. 1. Omogućiti upravljanje rasvjetom pomoću mobitela.
  
-  * +  * Korisnik koji se nalazi u prostoriji može putem Android aplikacije, bez ustajanja i korištenja prekidača, regulirati svjetlo. Putem Android aplikacije šalju se zvučni signali viših frekvencija koje prima mikrokontroler priključen na osvjetljenje. S obzirom na primljeni signal, mikrokontroler upravlja svjetlom u prostoriji.
- +
-Korisnik koji se nalazi u prostoriji može putem Android aplikacije, bez ustajanja i korištenja prekidača, regulirati svjetlo. Putem Android aplikacije šalju se zvučni signali viših frekvencija koje prima mikrokontroler priključen na osvjetljenje. S obzirom na primljeni signal, mikrokontroler upravlja svjetlom u prostoriji.+
  
 2. Omogućiti lakše kretanje korisnika kroz kuću tijekom noći. 2. Omogućiti lakše kretanje korisnika kroz kuću tijekom noći.
  
-  * +  * Prilikom kretanja kroz kuću tijekom noći (pr.odlazak na WC), ukućani više ne moraju razmišljati o uključivanju i isključivanju svjetla. U ovom slučaju bi se u svakoj prostoriji nalazio mikrokontroler koji bi upravljao osvjetljenjem u toj prostoriji. 
- +  * Aplikacija koju korisnik koristi konstantno bi slala zvučne signale. Prilikom ulaska u prostoriju, mikrokontroler koji se nalazi u toj prostoriji primat će zvučne signale s mobitela i uključiti svjetlo. Kada korisnik napusti prostoriju mikrokontroler će prestat primati zvučne signale i zbog toga će se svjetlo isključiti. Istom logikom, svjetlo u idućoj prostoriji će se upaliti i ostat upaljeno dok se korisnik nalazi u njoj. 
-Prilikom kretanja kroz kuću tijekom noći (pr.odlazak na WC), ukućani više ne moraju razmišljati o uključivanju i isključivanju svjetla. U ovom slučaju bi se u svakoj prostoriji nalazio mikrokontroler koji bi upravljao osvjetljenjem u toj prostoriji. +  * Ovaj primjer mogao bi biti i rješenje za problem senzorike u WC-u ( svjetlo bi bilo upaljeno sve dok je korisnik u wc-u, bez potrebe za detekcijom pokreta).
- +
-  * +
- +
-Aplikacija koju korisnik koristi konstantno bi slala zvučne signale. Prilikom ulaska u prostoriju, mikrokontroler koji se nalazi u toj prostoriji primat će zvučne signale s mobitela i uključiti svjetlo. Kada korisnik napusti prostoriju mikrokontroler će prestat primati zvučne signale i zbog toga će se svjetlo isključiti. Istom logikom, svjetlo u idućoj prostoriji će se upaliti i ostat upaljeno dok se korisnik nalazi u njoj. +
- +
-  * +
- +
-Ovaj primjer mogao bi biti i rješenje za problem senzorike u WC-u ( svjetlo bi bilo upaljeno sve dok je korisnik u wc-u, bez potrebe za detekcijom pokreta).+
  
 ====== Korisnici projekta ====== ====== Korisnici projekta ======
Redak 29: Redak 21:
 1. Razviti Android aplikaciju 1. Razviti Android aplikaciju
  
-  * +  * slati zvučne signale visoke frekvencije za paljenje/​gašenje i regulaciju osvjetljenja
- +
-slati zvučne signale visoke frekvencije za paljenje/​gašenje i regulaciju osvjetljenja+
  
 2. Uspostaviti komunikaciju između mobitela i mikrokontrolera 2. Uspostaviti komunikaciju između mobitela i mikrokontrolera
  
-  *+  * koristiti zvučnik i mikrofon 
 +  * osmisliti protokol za komunikaciju (uključi, isključi, smanji, povećaj) 
 +  * odabrati modulaciju kojom ćemo modulirati zvučni signal
  
-koristiti zvučnik i mikrofon+3. Analiza primljenih signala na mikrokontrolerima
  
-  *+  * Prema primljenom zvučnom signalu upravljati rasvjetom
  
-osmisliti protokol za komunikaciju (uključi, isključi, smanji, povećaj)+====== Resursi ======
  
-  *+Sustav za pametnu rasvjetu sastoji se od tri podsustava:
  
-odabrati modulaciju kojom ćemo modulirati zvučni signal+1. Podsustav za slanje zvuka
  
-3. Analiza primljenih signala na mikrokontrolerima+  * pametni telefon Samsung Galaxy S7 
 +  * zvučnik 
 + 
 +2. Podsustav za primanje zvuka 
 + 
 +  * Arduino UNO 
 +  * senzor zvuka VMA309 
 + 
 +3. Podsustav za izvršenje
  
-  *+  * relej VMA406 
 +  * žarulja
  
-Prema primljenom zvučnom signalu upravljati rasvjetom 
  
 ====== Ograničenja ====== ====== Ograničenja ======
2018/ivona_loncar/projektni_zadatak.txt · Zadnja izmjena: 2023/06/19 18:11 (vanjsko uređivanje)