Slijede razlike između dviju inačica stranice
Starije izmjene na obje strane Starija izmjena Novija izmjena | Starija izmjena Novija izmjena Novije izmjene na obje strane | ||
2018:ivona_loncar:projektni_zadatak [2018/04/06 17:22] iloncar |
2018:ivona_loncar:projektni_zadatak [2018/06/14 01:59] mivankovic [Resursi] |
||
---|---|---|---|
Redak 1: | Redak 1: | ||
+ | ====== Svrha projekta ====== | ||
+ | |||
1. Omogućiti upravljanje rasvjetom pomoću mobitela. | 1. Omogućiti upravljanje rasvjetom pomoću mobitela. | ||
Redak 5: | Redak 7: | ||
2. Omogućiti lakše kretanje korisnika kroz kuću tijekom noći. | 2. Omogućiti lakše kretanje korisnika kroz kuću tijekom noći. | ||
- | * | + | * Prilikom kretanja kroz kuću tijekom noći (pr.odlazak na WC), ukućani više ne moraju razmišljati o uključivanju i isključivanju svjetla. U ovom slučaju bi se u svakoj prostoriji nalazio mikrokontroler koji bi upravljao osvjetljenjem u toj prostoriji. |
- | + | * Aplikacija koju korisnik koristi konstantno bi slala zvučne signale. Prilikom ulaska u prostoriju, mikrokontroler koji se nalazi u toj prostoriji primat će zvučne signale s mobitela i uključiti svjetlo. Kada korisnik napusti prostoriju mikrokontroler će prestat primati zvučne signale i zbog toga će se svjetlo isključiti. Istom logikom, svjetlo u idućoj prostoriji će se upaliti i ostat upaljeno dok se korisnik nalazi u njoj. | |
- | Prilikom kretanja kroz kuću tijekom noći (pr.odlazak na WC), ukućani više ne moraju razmišljati o uključivanju i isključivanju svjetla. U ovom slučaju bi se u svakoj prostoriji nalazio mikrokontroler koji bi upravljao osvjetljenjem u toj prostoriji. | + | * Ovaj primjer mogao bi biti i rješenje za problem senzorike u WC-u ( svjetlo bi bilo upaljeno sve dok je korisnik u wc-u, bez potrebe za detekcijom pokreta). |
- | + | ||
- | * | + | |
- | + | ||
- | Aplikacija koju korisnik koristi konstantno bi slala zvučne signale. Prilikom ulaska u prostoriju, mikrokontroler koji se nalazi u toj prostoriji primat će zvučne signale s mobitela i uključiti svjetlo. Kada korisnik napusti prostoriju mikrokontroler će prestat primati zvučne signale i zbog toga će se svjetlo isključiti. Istom logikom, svjetlo u idućoj prostoriji će se upaliti i ostat upaljeno dok se korisnik nalazi u njoj. | + | |
- | + | ||
- | * | + | |
- | + | ||
- | Ovaj primjer mogao bi biti i rješenje za problem senzorike u WC-u ( svjetlo bi bilo upaljeno sve dok je korisnik u wc-u, bez potrebe za detekcijom pokreta). | + | |
====== Korisnici projekta ====== | ====== Korisnici projekta ====== | ||
Redak 27: | Redak 21: | ||
1. Razviti Android aplikaciju | 1. Razviti Android aplikaciju | ||
- | * | + | * slati zvučne signale visoke frekvencije za paljenje/gašenje i regulaciju osvjetljenja |
- | + | ||
- | slati zvučne signale visoke frekvencije za paljenje/gašenje i regulaciju osvjetljenja | + | |
2. Uspostaviti komunikaciju između mobitela i mikrokontrolera | 2. Uspostaviti komunikaciju između mobitela i mikrokontrolera | ||
- | * | + | * koristiti zvučnik i mikrofon |
+ | * osmisliti protokol za komunikaciju (uključi, isključi, smanji, povećaj) | ||
+ | * odabrati modulaciju kojom ćemo modulirati zvučni signal | ||
- | koristiti zvučnik i mikrofon | + | 3. Analiza primljenih signala na mikrokontrolerima |
- | * | + | * Prema primljenom zvučnom signalu upravljati rasvjetom |
- | osmisliti protokol za komunikaciju (uključi, isključi, smanji, povećaj) | + | ====== Resursi ====== |
- | * | + | Sustav za pametnu rasvjetu sastoji se od tri podsustava: |
- | odabrati modulaciju kojom ćemo modulirati zvučni signal | + | 1. Podsustav za slanje zvuka |
- | 3. Analiza primljenih signala na mikrokontrolerima | + | * pametni telefon Samsung Galaxy S7 |
+ | * zvučnik | ||
+ | |||
+ | 2. Podsustav za primanje zvuka | ||
+ | |||
+ | * Arduino UNO | ||
+ | * senzor zvuka VMA309 | ||
+ | |||
+ | 3. Podsustav za izvršenje | ||
- | * | + | * relej VMA406 |
+ | * žarulja | ||
- | Prema primljenom zvučnom signalu upravljati rasvjetom | ||
====== Ograničenja ====== | ====== Ograničenja ====== |