Slijede razlike između dviju inačica stranice
2018:mato_lovrenovic:projektni_zadatak [2018/06/14 01:59] mlovrenovic [Plan projekta] |
2018:mato_lovrenovic:projektni_zadatak [2023/06/19 18:11] |
||
---|---|---|---|
Redak 1: | Redak 1: | ||
- | |||
- | |||
- | **S2U2 - Sigurna, Štedljiva, upravljiva utičnica** | ||
- | ====== Svrha projekta ====== | ||
- | |||
- | Poboljšati sigurnost utičnica, te bežićno upravljati utičnicom. | ||
- | |||
- | ====== Korisnici projekta ====== | ||
- | |||
- | Roditelji s malom djecom koja nisu svjesna opasnosti od strujnog udara, vlasnici koji drže kućne ljubimce u stanu ili kući. | ||
- | |||
- | Utičnice se mogu koristiti u vrtićima ili školama. | ||
- | |||
- | ====== Ciljevi projekta ====== | ||
- | |||
- | - Detektirati prisutnost utikača u utičnici | ||
- | - Uključiti utičnicu ako je uštekan utikač, isključiti ako nije | ||
- | - Daljinski uključiti ili isključiti utičnicu | ||
- | |||
- | ====== Resursi ====== | ||
- | |||
- | * ESP8266 mikrokontroler sa WiFi sučeljem | ||
- | * senzor blizine (proximity sensor) | ||
- | * Relej za upravljanje utičnicom | ||
- | |||
- | ====== Ograničenja ====== | ||
- | |||
- | Sustavom je moguće upravljati jedino putem Interneta, pa je potrebno imati pristup internetu. | ||
- | |||
- | ====== Komunikacija s ostalim podsustavima ====== | ||
- | |||
- | Sustav komunicira s jednostavnom web aplikacijom pomoću koje je moguće uključivati, isključivati i pratiti trenutno stanje utičnice. | ||
- | |||
- | ====== Komunikacija s vanjskim sustavima ====== | ||
- | |||
- | ====== Plan projekta ====== | ||
- | |||
- | |Datum|Očekivani rezultat| | ||
- | |1.4. - 30.4.|Idejna razrada projekta, izrada nacta električne sheme| | ||
- | |1.5. - 15.5.|Izrada nacrta tiskane pločice| | ||
- | |15.5. - 22.5.|Nabava elektroničkih komponenti, izrada tiskane pločice, lemljenje komponenata, uhodavanje| | ||
- | |22.5. - 5.6.|Razvoj i uhodavanje programske podrške| | ||
- | |5.6. - 13.6.|Testiranje, ispitivanje, izrada tekstualne dokumentacije i video prezentacije| | ||
- | |||
- | \\ | ||
- | |||