Slijede razlike između dviju inačica stranice
Starije izmjene na obje strane Starija izmjena | Novija izmjena Novije izmjene na obje strane | ||
2018:zeljka_mirosavljevic:cijeli_projektni_zadatak [2018/06/13 23:06] zmirosavljevic |
2018:zeljka_mirosavljevic:cijeli_projektni_zadatak [2018/06/13 23:14] zmirosavljevic |
||
---|---|---|---|
Redak 79: | Redak 79: | ||
<font 13pt/Arial,Helvetica,sans-serif;;#333333;;white>Prvo je bilo potrebno povezati i ostvariti komunikaciju u sustavu (Arduino Duemilanove, RFID čitača, Bluetooth HC-06 modula i DFPlayer mp3 modula) koristeći rezultate projektnih zadataka kolegice i kolega iz grupe. Inicijalizacija Bluetootha ostvarena je naredbom BT.begin (Baudrate) u kojoj kao argument upisujemo brzinu slanja informacija. Na osnovu dohvaćenog ID-a, podatak se šalje Bluetooth komunikacijom do mobilnog uređaja i ispisuje na Bluetooth terminal HC-05. Prije toga potrebno je mogućiti Bluetooth vezu na mobilnom uređaju i instalirati Bluetooth terminal HC-05.</font> | <font 13pt/Arial,Helvetica,sans-serif;;#333333;;white>Prvo je bilo potrebno povezati i ostvariti komunikaciju u sustavu (Arduino Duemilanove, RFID čitača, Bluetooth HC-06 modula i DFPlayer mp3 modula) koristeći rezultate projektnih zadataka kolegice i kolega iz grupe. Inicijalizacija Bluetootha ostvarena je naredbom BT.begin (Baudrate) u kojoj kao argument upisujemo brzinu slanja informacija. Na osnovu dohvaćenog ID-a, podatak se šalje Bluetooth komunikacijom do mobilnog uređaja i ispisuje na Bluetooth terminal HC-05. Prije toga potrebno je mogućiti Bluetooth vezu na mobilnom uređaju i instalirati Bluetooth terminal HC-05.</font> | ||
- | <font 13.0pt/Arial,Helvetica,sans-serif;;inherit;;white>Sljedeće, dizajnirati Android aplikaciju. Bilo je potrebno izraditi aktivnost AboutProjectActivity. Zadatak aktivnosti je prikaz korisničkog sučelja programa i omogućavanje interakcije korisnika s aplikacijom.</font> Kroz padajući izbornik moguće je pokrenuti prikaz informacija o projektu i slika članova tima. Pritiskom na „O projetku“ pokreće se <font inherit/inherit;;black;;inherit>ProjectAboutActivity kojem je zadatak prikazivanje dizajna definiranog u activity_project_about.xml</font><font inherit/inherit;;black;;inherit>.</font><font inherit/inherit;;black;;inherit>Prikaz teksta ostvaren je oznakom <TextView>.</font><font inherit/inherit;;black;;inherit>Masno otisnut tekst //(engl.//</font>//<font inherit/inherit;;black;;inherit>bold</font>//<font inherit/inherit;;black;;inherit>//)// ostvaren je oznakom</font><font inherit/inherit;;black;;inherit><b>.</font><font inherit/inherit;;black;;inherit>U res direktoriju bilo je potrebno razraditi izgled samog sučelja. Prikaz slika ostvaren je oznakom</font><font inherit/inherit;;black;;inherit><ImageView>, a slike je najprije potrebno dodati u direktorij res/drawable.</font><font inherit/inherit;;black;;inherit>Raspored komponenti na zaslonu ostvaren je</font><font inherit/inherit;;black;;inherit><LinearLayout></font><font inherit/inherit;;black;;inherit>raspoređivačem.</font> | + | <font 13.0pt/Arial,Helvetica,sans-serif;;inherit;;white>Sljedeće, dizajnirati Android aplikaciju. Bilo je potrebno izraditi aktivnost AboutProjectActivity. Zadatak aktivnosti je prikaz korisničkog sučelja programa i omogućavanje interakcije korisnika s aplikacijom.</font> Kroz padajući izbornik moguće je pokrenuti prikaz informacija o projektu i slika članova tima. Pritiskom na „O projetku“ pokreće se <font inherit/inherit;;black;;inherit>ProjectAboutActivity kojem je zadatak prikazivanje dizajna definiranog u activity_project_about.xml</font><font inherit/inherit;;black;;inherit>.</font><font inherit/inherit;;black;;inherit>Prikaz teksta ostvaren je oznakom <TextView>.</font><font inherit/inherit;;black;;inherit>Masno otisnut tekst //(engl.//</font>//<font inherit/inherit;;black;;inherit>bold</font>//<font inherit/inherit;;black;;inherit>//)// ostvaren je oznakom</font><font inherit/inherit;;black;;inherit><b>.</font><font inherit/inherit;;black;;inherit>U res direktoriju bilo je potrebno razraditi izgled samog sučelja. Prikaz slika ostvaren je oznakom</font><font inherit/inherit;;black;;inherit><ImageView>, a slike je najprije potrebno dodati u direktorij res/drawable.</font><font inherit/inherit;;black;;inherit>Raspored komponenti na zaslonu ostvaren je</font><font inherit/inherit;;black;;inherit><LinearLayout></font><font inherit/inherit;;black;;inherit>raspoređivačem.</font> \\ <font inherit/inherit;;black;;inherit>Izraditi ikonu aplikacije u activity_product_info_input.xml.</font> |
<font 13.0pt/Arial,Helvetica,sans-serif;;inherit;;inherit>Kako bi se slijepim, slabovidnim i osobama sa slabijim vidom olakšalo rukovanje aplikacijom napravila sam da cijeli zaslon</font><font 13.0pt/inherit;;inherit;;inherit>//(engl. layout)// na aplikaciji predstavlja veliki gumb tako da se pritiskom na zaslon pokreće govorno pretraživanje proizvoda na akciji i informacija o traženom proizvodu.</font> | <font 13.0pt/Arial,Helvetica,sans-serif;;inherit;;inherit>Kako bi se slijepim, slabovidnim i osobama sa slabijim vidom olakšalo rukovanje aplikacijom napravila sam da cijeli zaslon</font><font 13.0pt/inherit;;inherit;;inherit>//(engl. layout)// na aplikaciji predstavlja veliki gumb tako da se pritiskom na zaslon pokreće govorno pretraživanje proizvoda na akciji i informacija o traženom proizvodu.</font> |