Slijede razlike između dviju inačica stranice
Starije izmjene na obje strane Starija izmjena Novija izmjena | Starija izmjena Novija izmjena Novije izmjene na obje strane | ||
2019:projekt_d2m [2019/04/03 21:51] mr49105 [Projektni zadatak] |
2019:projekt_d2m [2019/04/17 12:40] tn49179 [Plan projekta] |
||
---|---|---|---|
Redak 17: | Redak 17: | ||
===== Projektni zadatak ===== | ===== Projektni zadatak ===== | ||
- | {{ :2019:spvp_d2m_upoznavanje_s_problematikom.pptx |Upoznavanje s problematikom (prezentacija)}} | + | {{:2019:spvp_d2m_upoznavanje_s_problematikom.pptx|Upoznavanje s problematikom (prezentacija)}} |
- | {{ :2019:spvp_d2m_intervju_s_korisnicima_prvi.pptx |Prvi intervju s korisnicima (prezentacija)}} | + | |
- | {{ :2019:spvp_d2m_upoznavanje_s_postojecim_rjesenjima_i_mogucnostima.pptx |Upoznavanje s postojećim rješenjima i mogućnostima (prezentacija)}} | + | {{:2019:spvp_d2m_intervju_s_korisnicima_prvi.pptx|Prvi intervju s korisnicima (prezentacija)}} |
+ | |||
+ | {{:2019:spvp_d2m_upoznavanje_s_postojecim_rjesenjima_i_mogucnostima.pptx|Upoznavanje s postojećim rješenjima i mogućnostima (prezentacija)}} | ||
+ | |||
+ | {{:2019:spvp_d2m_intervju_s_korisnicima_drugi.pptx|Drugi intervju s korisnicima (prezentacija)}} | ||
===== Svrha sustava ===== | ===== Svrha sustava ===== | ||
+ | |||
+ | Svrha sustava je omogućiti plesaču stvaranje glazbe pokretima tijela. | ||
+ | |||
===== Ciljevi projekta ===== | ===== Ciljevi projekta ===== | ||
+ | |||
+ | Osposobljavanje senzorskog sustava pokreta koji će biti **lagan**, **vizualno neupadljiv** te koji **neće ometati pokrete plesača**. Stvaranje i reprodukcija zvuka u ovisnosti o ulaznim parametrima. Zadovoljiti zahtjeve korisnika. | ||
+ | |||
===== Razrada konteksta ===== | ===== Razrada konteksta ===== | ||
Slični projekti: | Slični projekti: | ||
+ | |||
+ | * [[https://www.engadget.com/2017/02/21/beatmoovz-music-band/|BeatMoovz]] | ||
+ | * proizvod se sastoji od narukvica s ugrađenim akcelerometrima | ||
+ | * povezuje se preko Bluetooth-a na pametni telefon | ||
+ | * na pametnom telefonu se nalazi aplikacije koja pretvara pokrete u glazbu | ||
+ | * moguća konfiguracija zvukova na mobitelu | ||
+ | * [[https://soundmoovz.dmetproducts.co.jp/|SoundMoovz]] | ||
+ | * slično rješenje kao BeatMoovz | ||
+ | * Kinect s pripadajućim programskim rješenjima | ||
+ | * [[http://www.wekinator.org/|Wekinator]] | ||
+ | * programsko rješenje otvorenog koda koje omogućava jednostavan način konfiguriranja pretvorbe pokreta u zvuk | ||
+ | |||
===== Resursi ===== | ===== Resursi ===== | ||
+ | |||
+ | * Računalo | ||
+ | * Bluetooth zvučnik | ||
+ | * Wekinator | ||
+ | * NRF51822 BLE multisenzorski Beacon | ||
+ | * JTAG programator | ||
+ | * Ljudski resursi | ||
+ | |||
===== Ograničenja ===== | ===== Ograničenja ===== | ||
+ | |||
+ | * Financijska ograničenja | ||
+ | * Vremenska ograničenja zbog obaveza članova projektnog tima | ||
+ | * Ograničenja uslijed zahtjeva korisnika | ||
+ | * Tehnološka ograničenja | ||
+ | |||
===== Plan projekta ===== | ===== Plan projekta ===== | ||
|Datum|Očekivani rezultat| | |Datum|Očekivani rezultat| | ||
- | | |Nabavka potrebnih komponenata.| | + | |14.3. |Prijava članova grupe na wiki| |
- | | |Definiranje problema i podjela zadataka. | | + | |21.3. |Upoznavanje s problematikom | |
- | | | | | + | |28.3. |Prvi sastanak s klijentima | |
- | | | | | + | |4.4. |Upoznavanje s postojećim rješenjima | |
- | | | | | + | |18.4. |Izrada projektnog zadatka | |
- | | | | | + | |2.5. |Idejno rješenje | |
+ | |16.5. |Izvedbeno rješenje | | ||
+ | |30.5. |Provjera s korisnicima | | ||
+ | | |Dovršenje sustava | | ||
+ | |13.6. |Prezentacija sustava | | ||
+ | |||
+ | \\ | ||