Slijede razlike između dviju inačica stranice
2019:projekt_dku [2019/06/10 22:16] mg49160 [Ograničenja] |
2019:projekt_dku [2023/06/19 18:11] |
||
---|---|---|---|
Redak 1: | Redak 1: | ||
- | ====== Zadaci za učenike ====== | ||
- | |||
- | <font 16px/inherit;;inherit;;inherit>Domagoj Ciković</font> | ||
- | |||
- | <font 16px/inherit;;inherit;;inherit>Mate Gambiraža</font> | ||
- | |||
- | <font 16px/inherit;;inherit;;inherit>Lucija Medić</font> | ||
- | |||
- | <font 16px/inherit;;inherit;;inherit>Ariana Milašinčić</font> | ||
- | |||
- | ===== Projektni zadatak ===== | ||
- | |||
- | Izrada novih digitalnih edukacijskih materijala koji će biti objavljeni na portalu Izradi!. Potrebno je osmisliti zadatke/radionice te napisati upute za iste. | ||
- | |||
- | Mate Gambiraža i Lucija Medić | ||
- | |||
- | - Simulacija automobila: Simulacija vožnje automobila, vožnja ulicom, parkiranje u garažu | ||
- | - Nadogradnja: Prepoznavanje stanja na semaforu, prepoznavanje prepreke na putu, automatsko kočenje | ||
- | |||
- | Domagoj Ciković | ||
- | |||
- | - Upravljanje mBotom pomoću micro:bita: Upariti 2 micro:bita i mBot te iskoristiti micro:bit kao daljinski upravljač | ||
- | - Upravljanje brzinom DC motora: Upravljanje brzinom DC motora ovisno o nagibu micro:bita | ||
- | |||
- | Ariana Milašinčić | ||
- | |||
- | - Maze Solver 1: Prolazak mBota kroz fizički labirint koristeći 2 ultrazvučna senzora | ||
- | - Maze Solver 2: Prolazak mBota kroz fizički labirint koristeći 3 ultrazvučna senzora | ||
- | |||
- | {{:2019:spvp_problematika.pptx|Upoznavanje s problematikom (prezentacija)}} | ||
- | |||
- | {{:2019:zadaci-za-ucenike.docx|zadaci-za-ucenike.docx}} | ||
- | |||
- | {{:2019:simulacijaautomobilastaza.pdf|simulacijaautomobilastaza.pdf}} | ||
- | |||
- | {{:2019:prolazak_kroz_labirint_s_mbotom_koristeci_2-3_ultrazvucna_senzora.pdf|prolazak_kroz_labirint_s_mbotom_koristeci_2-3_ultrazvucna_senzora.pdf}} | ||
- | |||
- | {{:2019:staza_mazesolver.pdf|staza_mazesolver.pdf}} | ||
- | |||
- | ===== Svrha sustava ===== | ||
- | |||
- | Razvoj digitalne i znanstvene pismenosti, tehnoloških i ostalih kompetencija u okviru STEM područja za mlade. Upoznavanje mladih sa robotikom te razvoj njene edukacijske primjene. | ||
- | |||
- | ===== Ciljevi projekta ===== | ||
- | |||
- | Osmisliti radionice/zadatke u kojima će se koristiti dostupni resursi. Napisati potpunu dokumentaciju koja će pratiti sam proces razvoja radionica. | ||
- | |||
- | ===== Razrada konteksta ===== | ||
- | |||
- | Slični projekti: | ||
- | |||
- | ===== Resursi ===== | ||
- | |||
- | Prilikom izrade projekta na raspolaganju su edukativni roboti mBot i micro:bit. | ||
- | |||
- | ===== Ograničenja ===== | ||
- | |||
- | Radionice bi trebale biti predstavljene 30.05 na robotičkom kampu u Crikvenici, stoga postoji vremensko ograničenje u kojem projekt treba završiti. | ||
- | |||
- | |||
- | ===== Plan projekta ===== | ||
- | |||
- | |Datum|Očekivani rezultat| | ||
- | |do 21.3.2019. |Upoznavanje s problematikom - prikupljanje podataka o korisniku, njihovom radu i potrebama| | ||
- | |do 26.3.2019. |Prvi intervju s korisnicima - utvrđivanje točnih potreba, definiranje želja korisnika, dodatnih (specifičnih) zahtjeva te uzimanje u obzir predloženih tema. | | ||
- | |do 2.4.2019. |Upoznavanje s postojećim rješenjima - dio posla koji je obavljen pod cjelinom //Upoznavanje s problematikom//, te naknadna dorada u ovisnosti o potrebama korisnika | | ||
- | |do 9.4.2019. |Drugi intervju s korisnikom - predstavljanje mogućih rješenja i ideja | | ||
- | |do 16.4.2019. |Definiranje i osmišljavanje zadatka, podjela posla članovima tima | | ||
- | |do 3.5.2019. |Idejno rješenje - odabir edukacijskog robota, programskog alata | | ||
- | |do 11.5.2019. |Izvedbeno rješenje - pisanje pseudo koda te planiranje uputa, osmišljavanje radionice i definiranje potrebnih komponenti | | ||
- | |do 16.5.2019. |Izrada zadatka - izrada kompletne dokumentacije, uputa i sl. | | ||
- | |do 27.5.2019. |Provjera s korisnikom te dovršenje zadataka/radionica | | ||
- | |6.6.2019. |Prezentiranje projekta - izrada video prezentacije, ppt prezentacije | | ||
- | |||
- | ===== Raspodjela zadataka i utrošeno vrijeme ===== | ||
- | |||
- | |Zadatak|Član tima|Utrošak vremena|Komentar| | ||
- | |Maze Solver 1|Ariana Milašinčić |3 tjedna|1. Tema| | ||
- | |Maze Solver 2|Ariana Milašinčić|1 tjedan|2. Tema| | ||
- | |Upravljanje mBotom pomoću micro:bita |Domagoj Ciković |2 tjedna|1. tema| | ||
- | |Upravljanje brzinom DC motora |Domagoj Ciković |2 tjedna|2. tema| | ||
- | |Simulacija automobila 1 |Lucija Medić, Mate Gambiraža |3 tjedna |1. tema| | ||
- | |Simulacija automobila 2 |Lucija Medić, Mate Gambiraža |1 tjedan |2. tema| | ||
- | |||
- | \\ | ||
- | |||
- | |||
- | ===== Rezultati projekta ===== | ||
- | |||
- | \\ | ||
- | |||