Korisnički alati

Site alati


o_projektu

Razlike

Slijede razlike između dviju inačica stranice

Poveznica na ovu usporedbu

Starije izmjene na obje strane Starija izmjena
Novija izmjena
Starija izmjena
Novija izmjena Novije izmjene na obje strane
o_projektu [2015/06/15 16:59]
jpetrovic
o_projektu [2020/06/01 10:27]
jpetrovic
Redak 1: Redak 1:
- 
 ===== Način rada na projektu ===== ===== Način rada na projektu =====
  
-Studenti ​neće dobiti svoje zadatke ​od nastavnika, ​već ih sami trebaju osmisliti. Ipak, u slučaju nedostatka idejastudentima će biti ponuđeno nekoliko tema. Osmišljavanje ideja studenti će napraviti ​nekoliko koraka:+  - Studenti ​zajednički osmišljavaju projekt ili dobivaju teme od nastavnika, 
 +  - Svaki student sam bira svoje područje rada unutar zadane teme, 
 +  - Studenti razrađuju svoje osobne i grupne projektne zadatke, ​skladu s [[http://​pametne-kuce.zesoi.fer.hr/​doku.php?​id=2012:​ogledni_student:​start|uputama]] i gledajući primjere dobrih projektnih zadataka iz prošlih generacija 
 +  - Studenti prezentiraju svoje radove
  
-    - Prvi brainstorming na temu „Kakva sve može biti pametna kuća?“ +===== Dokumentacija projekata i prezentacija rezultata ​=====
-      * Pročitajte [[http://​spvp.zesoi.fer.hr/​pametna_kuca2011/​brainstorming.pdf|pripremu za brainstorming]] i pravila brainstorminga. +
-      * Kao vlastiti doprinos prvom brainstomingu svaki student treba na Internetu pronaći neki primjer pametne kuće, prezentirati ga u nekoliko kratkih rečenica i dati svoj kritički osvrt na njega. Za orijentaciju,​ [[http://​spvp.zesoi.fer.hr/​pametna_kuca2011/​PripremaZaBrainstorming1.pdf|ovo]] je primjer kako bi to trebalo napraviti. +
-      * Svoje pripreme i rezultate brainstorminga studenti će objaviti na wiki stranicama projekta. +
-    - U drugom brainstormingu će studenti smišljati kakve [[http://​spvp.zesoi.fer.hr/​pametna_kuca2011/​Brainstorming2-upute.pdf|sustave i podsustave]] treba napraviti da bi pametna kuća imala svojstva izmaštana u prvom brainstormingu. +
-      * Analizirajući rezultate prvoga, studenti će se unaprijed pripremiti s prijedlozima i opisima podsustava. +
-    - Poslije drugog brainstormina,​ studenti odabiru što će pojedinačno svako sam napraviti, a mogu se i grupirati u manje skupine (do tri) čiji pojedinačni radovi čine neki veći podsustav. +
-    - Studenti na wikiju objavljuju naslove i kratke opise svojih prijedloga. +
-    - Nastavnici prihvaćaju prijedloge ili traže redefiniciju. +
-    - Studenti razrađuju svoje osobne i grupne projektne zadatke, u skladu s [[http://​pametne-kuce.zesoi.fer.hr/​doku.php?​id=2012:​ogledni_student:​start|uputama]] i gledajući primjere dobrih projektnih zadataka iz prošlih generacija. +
- +
-==== Dokumentacija projekata i prezentacija rezultata ====+
  
 Cjelokupna dokumentacija svakog studenta, grupe ili cijelog tima vodi se na wikiju projekta, gdje svaki student ima svoj prostor u kojem treba voditi dokumentaciju počevši od projektnog zadatka. Primjeri se vide kad se pogleda dokumentacija za studenta [[http://​pametne-kuce.zesoi.fer.hr/​doku.php?​id=2012:​ogledni_student:​start|Ogledni Student]]. Cjelokupna dokumentacija svakog studenta, grupe ili cijelog tima vodi se na wikiju projekta, gdje svaki student ima svoj prostor u kojem treba voditi dokumentaciju počevši od projektnog zadatka. Primjeri se vide kad se pogleda dokumentacija za studenta [[http://​pametne-kuce.zesoi.fer.hr/​doku.php?​id=2012:​ogledni_student:​start|Ogledni Student]].
  
-Za prezentaciju projekta na kraju semestra potrebno je pripremiti ​donjeti:+**Za prezentaciju projekta na kraju semestra potrebno**  ​je prije termina prezentacija predati poveznicu na **.zip arhivu** ​ koja sadrždirektorij oblika "​iprezime"​ (inicijal imena + prezime **jedinog ili jednog od autora iz grupe**, malim slovima), koja se **nalazi u [[http://​www.srce.unizg.hr/​srce-apps/​mojoblak|MojOblak]] repozitoriju i dostupna je javno**. U direktoriju se trebaju nalaziti točno 3 datoteke: 
 + 
 +  - Projektna dokumentacija koja se piše na temelju {{:​2020:​spvp-template.docx|ovog predloška}} ​ i [[http://​jezicna-pomoc.lss.hr/​upute/​index.html|dodatnih uputa]]. (Primjeri dobrih dokumentacija:​ [[http://​studenti.zesoi.fer.hr/​pametne-kuce/​Studenti/​2011/​aljaljic/​Sustav_detekcije_prisutnosti_dokumentacija.pdf|P1]],​ [[http://​studenti.zesoi.fer.hr/​pametne-kuce/​Studenti/​2011/​rperica/​RobertPerica_SustavProvjereRokaValjanosti.doc|P2]]). Datoteka s dokumentacijom mora se zvati **dokumentacija.pdf**. Uskladite dokumentaciju s [[http://​pametne-kuce.zesoi.fer.hr/​doku.php?​id=dodatne_upute|dodatnim uputama]] 
 +  - Video materijal kojim ćete prezentirati svoj rad u trajanju od najviše 2 minute. Video materijal mora biti prilagođen osobama s oštećenjima vida ili sluha, odnosno uključivati minimalno titlove, sliku i zvuk. U materijalu mora biti objašnjen problem koji se u projektu rješavao, kako je on riješen, koje su prednosti i nedostaci tog rješenja, kome je ono namijenjeno,​ te koji su daljnje mogućnosti za nadogradnju. Prezentacija rada rezultata projekta također bi trebala biti uključena u snimku. Snimka mora biti u .mp4 formatu (aac audio + h264 video) i mora se zvati **video.mp4**. Uskladite video s [[http://​pametne-kuce.zesoi.fer.hr/​doku.php?​id=dodatne_upute|dodatnim uputama]]. 
 +  - Cjelokupni kod i eventualne dodatne materijale vezan uz projekt u datoteci **kod.zip**. 
 + 
 +Molimo vas da imena datoteka budu kako su zadana. Nemojte izmišljati vlastita imena datoteka, koristiti druge formate datoteka ili mijenjati mala slova u imenu u velika. Jednom kada ste pripremili materijale u skladu s ovim uputama, poveznicu na njih stavite na [[:​2019:​popis_projekata|ovu stranicu]]. 
 + 
 +Predani materijali nakon prezentacija bit će javno dostupni na ovim stranicama predmeta dokle god će postojati Internet, stoga se potrudite da vas prezentiraju onako kako mislite da je najbolje. 
 + 
 +===== Komponente ocjenjivanja (individualni projekti) ===== 
 + 
 +Prezentacije predviđeno traju 5-10 minuta po projektu, a sastoje se od sljedećih elemenata:​ 
 + 
 +  * prikazivanja videomaterijala koji predstavlja projekt, 
 +      * video prezentacija (kvaliteta videa, audia i sadržaja) (3×10% bodova projekta),​ 
 +  * demonstracije projekta uživo (10% bodova projekta),​ 
 +  * te odgovaranja na pitanja kolega i nastavnika (10% bodova projekta). 
 + 
 +Ostali elementi ocjenjivanja individualnih projekta su: 
 + 
 +  * projektna dokumentacija (35% bodova projekta) i 
 +  * uspješnost i opći dojam projekta (15% bodova projekta). 
 + 
 +===== Komponente ocjenjivanja (grupni projekti) ===== 
 + 
 +Prezentacije predviđeno traju 10-15 minuta po projektu, a sastoje se od sljedećih elemenata:
  
-    - Papirnatu kopiju projektne dokumentacije koja se piše na temelju [[http://​spvp.zesoi.fer.hr/​templates/​dokumentacija_template.doc|ovog predloška]] ​[[http://​jezicna-pomoc.lss.hr/​upute/​index.html|dodatnih uputa]]. ​(Primjeri dobrih dokumentacija:​ [[http://​studenti.zesoi.fer.hr/​pametne-kuce/​Studenti/​2011/​aljaljic/​Sustav_detekcije_prisutnosti_dokumentacija.pdf|P1]][[http://​studenti.zesoi.fer.hr/​pametne-kuce/​Studenti/​2011/​rperica/​RobertPerica_SustavProvjereRokaValjanosti.doc|P2]]) +  * prikazivanja videomaterijala koji predstavlja projekt, 
-    - USB stick ili CD koji sadrži: +      * video prezentacija (kvaliteta videa, audia sadržaja) ​(3×10% bodova projektasvi članovi grupe dobivaju istu ocjenu)Vdeo govori o cijelom projektuU videu (~2 minnije bitno prezentirati ​tko je što napravioNamijenjen je širokoj javnosti ​nju ne zanima tko je i koliko radio već cjelokupni projekt. 
-        * video materijal kojim ćete prezentirati ​svoj rad u trajanju od najviše 2 minuteVideo materijal mora biti prilagođen osobama s oštećenjima vida ili sluha, odnosno uključivati minimalno titlove, sliku zvuk. U materijalu mora biti objašnjen problem koji se u projektu rješavao, kako je on riješen, koje su prednosti ​nedostaci tog rješenja, kome je ono namijenjeno,​ te koji su daljnje mogućnosti za nadogradnjuPrezentacija rada rezultata ​projekta ​također bi trebala biti uključena ​snimku. Preporučeno je koristiti ffmpeg alat za snimanje, Subtitle edit za titlovanje ​Handbrake za uključivanje titlova u video. +  * prezentacije ​projekta uživo, 
-        projektnu dokumentaciju ​.pdf formatu +      * Jedan član tima predstavlja svrhu projekta ​ideju realizacije te postignuti rezultat 
-        kod vezan uz projekt ​u .zip arhivu+      Potom svaki član tima (2-3 min po članu grupe) predstavlja svoj dio zadatka i nakon prezentacije svih članova grupe odgovara na pitanja publike i nastavnika i pokazuje projekt ​uživo (kada je moguće) (15% bodova projekta) 
 +      Po potrebi možete koristiti i PPT prezentaciju,​ koju u tom slučaju predajte ​u .zip arhivi skupa s drugim datotekama
  
-Navedene materijale studenti predaju nastavniku i nakon prezentacija bit će javno dostupni na wiki stranicama predmeta, stoga se potrudite da vas prezentiraju onako kako mislite da je najbolje.+Ostali elementi ocjenjivanja projekta su:
  
-Prezentacije predviđeno traju 5-10 minuta po projektu, a sastoje se od prikazivanja videomaterijala koji predstavlja projekt, demonstracije projekta uživo, te odgovaranja na pitanja. Elementi ocjenjivanja projekta su: video prezentacija (kvaliteta videa, audia i sadržaja) ​(30%), demonstracija ​projekta ​uživo ​(10%), projektna ​dokumentacija (35%), odgovori na pitanja kolega ​nastavnika (10%), uspješnost i svojstva ​projekta (15%)+  * PDF projektna dokumentacija ​(30% bodova projekta) 
-Dodatni materijali za izradu projekta+      * PDF s opisom cjelokupnog ​projekta. Za svako poglavlje treba biti navedeno tko je napravio taj dio posla (ne tko je pisao poglavlje). Bodovanje: ​10% bodova projekta za ukupno formatiranje dokuemnta i 20% za vlastiti dio (naznačiti koji je!)
 +  * Projektna ​dokumentacija ​na dokuwikiju. ​(10bodova projekta) 
 +      * Svaki član tima mora imati opisan cijeli projekt (sve ono što je zajedničko za cijelu grupusmijete copy/paste, ali vodite računa da je jako dobro jer taj dio se ocjenjuje svakomete posebno naglašen svoj dio projekta kao i linkove na ostale kolege i njihove dijelove projektagdje je to u dokumentaciji potrebno. 
 +  * uspješnost i opći dojam projekta (15% bodova projekta)
  
-U sklopu ​projekta ​studenti mogu zadužiti opremu za korištenje u samostalnom radu, a na raspolaganju imaju:+Vodite računa da jako jasno i detaljno opišete projektni zadatak, ideju rješavanja i cijelog ​projekta ​i svog zasebnog dijela, i prepreke koje ste imali i metodu kako ste ih savladali. Ova dokumentacija služi idućim generacijama i svakome iz javnosti tko bi želio ići vaši tragom i nastaviti raditi ili raditi sličan projekt.
  
-    * 24 Arduino mikrokontrolera (Uno, Duemilanove,​ Mega), 
-    * 10 Arduino Ethernet shielda, 
-    * 4 Arduino Xbee shielda, 
-    * 1 RFID tag reader ID-12, 
-    * 10 FPGA razvojnih pločica ULX2S (upute, dodatni materijali) dostupnih na zahtjev, 
-    digitalni displej, veći broj različitih otpornika, foto-otpornika,​ releja, tranzistora,​ ledica, žica, potenciometara,​ 
-    * te raznu drugu opremu uz mogućnost nabave dodatnih komponenti u skladu s uputama. 
  
o_projektu.txt · Zadnja izmjena: 2023/06/19 18:11 (vanjsko uređivanje)