Slijede razlike između dviju inačica stranice
| Starije izmjene na obje strane Starija izmjena Novija izmjena | Starija izmjena | ||
|
2020:pomagalo_za_slijepe [2020/04/18 21:55] ms49827 [Ograničenja] |
2020:pomagalo_za_slijepe [2023/06/19 16:11] (trenutno) |
||
|---|---|---|---|
| Redak 8: | Redak 8: | ||
| ===== Projektni zadatak ===== | ===== Projektni zadatak ===== | ||
| - | |||
| - | *detaljna dokumetacija projetknog zadatka i pripadajući dokumenti bit će dodani kasnije | ||
| ===== Svrha sustava ===== | ===== Svrha sustava ===== | ||
| Svrha sustava je napraviti pomagalo koje bi pomoglo slijepim i/ili slabovidnim osobama lakše i sigurnije samostalno obavljanje svakodnevnih radnji u vlastitom domu. Sustav ne isključuje korištenje štapa za kretanje, već predstavlja dodatak kojim bi smanjilo vrijeme razlučivanja objekata koji se nalaze ispred osobe. | Svrha sustava je napraviti pomagalo koje bi pomoglo slijepim i/ili slabovidnim osobama lakše i sigurnije samostalno obavljanje svakodnevnih radnji u vlastitom domu. Sustav ne isključuje korištenje štapa za kretanje, već predstavlja dodatak kojim bi smanjilo vrijeme razlučivanja objekata koji se nalaze ispred osobe. | ||
| - | |||
| ===== Ciljevi projekta ===== | ===== Ciljevi projekta ===== | ||
| - | <font 11pt/inherit;;inherit;;inherit>Glavni cilj je upoznavanje se s procesom pregovaranja s potencijalnim korisnikom i razumijevanjem njegovih potreba i naših sposobnosti. Idući cilj je upoznavanje se s implementacijom algoritama za prepoznavanje objekata i s osnovnim metodama strojnog učenja i njegovih tehnika. Također, cilj je i upoznavanje s procesom planiranja i vođenja projekta te rad u timu i njegove prednosti i ograničenja</font>. Cilj nam je i razvoj lako prenosivog i kompaktnog sustava koji će biti pogodan za svakodnevno korištenje. | + | Glavni cilj je upoznavanje se s procesom pregovaranja s potencijalnim korisnikom i razumijevanjem njegovih potreba i naših sposobnosti. Idući cilj je upoznavanje se s implementacijom algoritama za prepoznavanje objekata i s osnovnim metodama strojnog učenja i njegovih tehnika. Također, cilj je i upoznavanje s procesom planiranja i vođenja projekta te rad u timu i njegove prednosti i ograničenja. Cilj nam je i razvoj lako prenosivog i kompaktnog sustava koji će biti pogodan za svakodnevno korištenje. |
| ===== Razrada konteksta ===== | ===== Razrada konteksta ===== | ||
| Redak 30: | Redak 26: | ||
| - | ===== Resursi ===== | + | ===== Resursi ===== |
| - | * <font 14px/Arial,Helvetica,sans-serif;;inherit;;inherit>laptop</font> | + | * Raspberry Pi 4 |
| - | * <font 14px/Arial,Helvetica,sans-serif;;inherit;;inherit>Raspberry Pi 4</font> | + | * Kamera modul za Raspberry Pi, 8MP |
| - | * <font 14px/Arial,Helvetica,sans-serif;;inherit;;inherit>kamera modul za Raspberry Pi</font> | + | * MicroSD kartica - SecureDigital MicroSD 16GB Sandisk Ultra 98MB/s |
| - | * <font 14px/Arial,Helvetica,sans-serif;;inherit;;inherit>microSD kartica</font> | + | * Hladilo za Raspberry Pi |
| - | * <font 14px/Arial,Helvetica,sans-serif;;inherit;;inherit>hladilo</font> | + | * Napajanje za Raspberry Pi 4 (žično, USB C, 3,0A) |
| - | * <font 14px/Arial,Helvetica,sans-serif;;inherit;;inherit>napajanje</font> | + | * Slušalice 3,5mm |
| - | * <font 14px/Arial,Helvetica,sans-serif;;inherit;;inherit>eksperimentalna pločica</font> | + | * Laptop |
| - | * <font 14px/Arial,Helvetica,sans-serif;;inherit;;inherit>set spojnika (m, ž i mž)</font> | + | * HDMI-to-microHDMI adapter |
| - | * <font 14px/Arial,Helvetica,sans-serif;;inherit;;inherit>otpornici</font> | + | * Vrijeme |
| - | * <font 14px/Arial,Helvetica,sans-serif;;inherit;;inherit>žičane slušalice s promjerom od 3,5 mm</font> | + | * Monitor |
| + | * Tipkovnica | ||
| + | * Miš | ||
| - | ===== Ograničenja ===== | + | ===== Ograničenja ===== |
| * <font 14px/Arial,Helvetica,sans-serif;;inherit;;inherit>vremenska ograničenja</font> | * <font 14px/Arial,Helvetica,sans-serif;;inherit;;inherit>vremenska ograničenja</font> | ||
| Redak 50: | Redak 48: | ||
| * <font 14px/Arial,Helvetica,sans-serif;;inherit;;inherit>baza s konačnim brojem objekata koji se mogu raspoznati</font> | * <font 14px/Arial,Helvetica,sans-serif;;inherit;;inherit>baza s konačnim brojem objekata koji se mogu raspoznati</font> | ||
| * <font 14px/Arial,Helvetica,sans-serif;;inherit;;inherit>smanjena mogućnost kretanja i suradnje članova tima radi COVID-a 19</font> | * <font 14px/Arial,Helvetica,sans-serif;;inherit;;inherit>smanjena mogućnost kretanja i suradnje članova tima radi COVID-a 19</font> | ||
| - | |||
| ===== Plan projekta ===== | ===== Plan projekta ===== | ||
| Redak 75: | Redak 72: | ||
| |__**Zadatak**__ |__**Član tima**__ |__**Utrošak vremena**__ |__**Komentar**__ | | |__**Zadatak**__ |__**Član tima**__ |__**Utrošak vremena**__ |__**Komentar**__ | | ||
| - | | | | | | | + | |teorijska razrada problematike |Marin Sinožić, Josip Šimunković |15 h | | |
| + | |dokumentacija |Marin Sinožić, Josip Šimunković, Martin Cvitić |15 h | | | ||
| + | |postavljanje i implementacija sustava |Martin Cvitić |20 h | | | ||
| + | |programski kod |Marin Sinožić, Josip Šimunković |10 h | | | ||
| - | ===== Rezultati projekta ===== | + | \\ |
| - | * Link na video | ||
| - | * Link na kod | ||
| - | * Link na dokumentaciju | ||
| - | \\ | + | ===== Rezultati projekta ===== |
| + | |||
| + | * Link na rezultate projekta: [[https://ferhr-my.sharepoint.com/personal/ms49827_fer_hr/_layouts/15/onedrive.aspx?id=/personal/ms49827_fer_hr/Documents/msinozic.zip&parent=/personal/ms49827_fer_hr/Documents&originalPath=aHR0cHM6Ly9mZXJoci1teS5zaGFyZXBvaW50LmNvbS86dTovZy9wZXJzb25hbC9tczQ5ODI3X2Zlcl9oci9FWDVVbUNMNTF5NUpuU1FKVy04R3I1Y0I3UWcycDg4aXEtYjJZbVdndC1DaURRP3J0aW1lPTFXcXI2b2dMMkVn|https://ferhr-my.sharepoint.com/personal/ms49827_fer_hr/_layouts/15/onedrive.aspx?id=%2Fpersonal%2Fms49827%5Ffer%5Fhr%2FDocuments%2Fmsinozic%2Ezip&parent=%2Fpersonal%2Fms49827%5Ffer%5Fhr%2FDocuments&originalPath=aHR0cHM6Ly9mZXJoci1teS5zaGFyZXBvaW50LmNvbS86dTovZy9wZXJzb25hbC9tczQ5ODI3X2Zlcl9oci9FWDVVbUNMNTF5NUpuU1FKVy04R3I1Y0I3UWcycDg4aXEtYjJZbVdndC1DaURRP3J0aW1lPTFXcXI2b2dMMkVn]] | ||