Sadržaj

SINULI - Speaker Independent Natural Language User Interface

Svrha projekta

Omogućiti stanarima upravljanje rasvjetom pojedine prostorije, intenzitetom i kombinacijom različitih boja stvoriti što ugodniju atmosferu ovisno o prigodi i raspoloženju. Moguć je odabir nekog od predefiniranih modova rasvjete ovisno o prilici koja se odvija te custom namještanje rasvjete putem aplikacije gdje sami odabiremo intenzitet i boje rasvjete.

Korisnici projekta

Svi stanari kuće ili stana koji imaju pametni mobilni uređaj sa bluetoothom.

Ciljevi projekta

  1. Stvaranje ugodne atmosfere upravljanjem rasvjetom kako bi stvorili što ugodnije okruženje za boravak
  2. Mogućnost stvaranja predefiniranih kombinacija intenziteta/boja (npr. kombinacija za gledanje filma, kombinacija da noćno druženje, svakodnevna uobičajena kombinacija itd…) koje će se na brz način moći izmjenjivati preko aplikacije na mobitelu
  3. Dodatak: gašenje i paljene rasvjete pomoću pljeska

Resursi

Bluetooth modul za Arduino, Arduino mikrokontroler, protoboard, žice, senzor zvuka (mikrofon), LEDice različitih boja

Ograničenja

Ograničenja nema, koristite UZD bilo kada i bilo gdje. Stvorite ugodnu atmosferu za sebe, svoju obitelj i svoje prijatelje.

Komunikacija s ostalim podsustavima

Moguća je suradnja sa projektima kolega, sa projektima koji u svojem opisu imaju upravljanje rasvjetom ili upravljanje zvukovnim podražajem. Suradnja sa projektom “pametna lampa” je najidealnija jer implementira riješenje paljenja/gašenja lampe pljeskom što je podsustav UZD-a.

Komunikacija s vanjskim sustavima

Moguća je komunikacija sa sustavima za kontrolu otvaranja i zatvaranja prozora ovisno o temperaturi i vlagi kako bi se stvorila još ugodnija atmosfera. Također, moguća je i komunikacija sa sustavom za upravljanje spuštanjem i dizanjem roleta koji bi se prilagođavao određenim modovima odabranim preko aplikacije za upravljanje UZD-om, npr. gledamo li triler u podne i odaberemo li mod “Triler” na aplikaciji bilo bi zgodno spustiti rolete te stvoriti atmosferu veće napetosti.

Plan projekta

Projekt se u budućnosti nastoji poboljšati boljim algoritmom prepoznavanja pljeska za razliku od drugih izvora zvukovnih podražaja te proširivanjem ideje “Ugođaj za događaj” na ostale elemente koji mogu stvoriti dobar ugođaj osim rasvjete koja se trenutno koristi.