Izrada edukacijskih materijala za mlade osnovnoškolske i srednjoškolske dobi. Potrebno je osmisliti zadatak i napisati upute za izradu istog. Zadatak je izrada IoT sefa pomoću Arduina MKR 1000 i mobilne aplikacije Blynk.
Emilija Čuljak-proučavanje postojećih rješenja i programska podrška (korištenje online simulatora).
Maja Begić-proučavanje postojećih rješenja i izrada hardwarskog dijela zadatka.
Članovi tima podjednako i zajedno sudjeluju u pripremi i izradi edukacijskih materijala te dokumentacije projekta.
Popularizacija STEM područja među mladima i razvijanje znastvene i tehnološke pismenosti. Upozavanje sa područjem Internet of Things kroz izradu mini-projekta.
Osmisliti i izraditi kreativne edukacijske materijale namjenjene učenicima osnovnoškolske i srednjoškolske dobi.
Slični projekti:
Institut za razvoj i inovativnost mladih (IRIM) pokrenuo je niz projekata kako bi približio STEM područje mladima. Kroz različite edukativne radionice, djeca i mladi se kroz jednostavne zadatke upoznaju sa različitim tehnologojima i razvijaju digitalnu pismenost. Neki od tih projekata su Croatian Makers liga (robotička liga za djecu osnovnoškolske dobi), ProMikro (rad s micro:bitom), STEM auto (besplatne robotičke radionice u malim mjestima) i sl.
Prilikom izrade projekta na raspolaganju su Arduino MKR100 mikrokontroler te jednostavni elementi kao što su: svijetleće diode, otpornici, potenciometri.
Datum | Očekivani rezultat |
21.3. | Upoznavanje s problematikom |
28.3. | Intervju s korisnicima – prvi |
4.4. | Upoznavanje s postojećim rješenjima i mogućnostima |
11.4. | Intervju s korisnicima – drugi |
18.4. | Izrada projektnog zadatka |
25.4. | Idejno rješenje |
2.5. | Nabavka potrebnih komponenata |
9.5. | Izvedbeno rješenje – dizajn cijelog sustava |
Izrada sustava | |
23.5. | Provjera s korisnicima |
Dovršenje sustava | |
28.5. | Prezentacija sustava |
Zadatak | Član tima | Utrošak vremena | Komentar |