Sadržaj

Način rada na projektu

  1. Studenti zajednički osmišljavaju projekt ili dobivaju teme od nastavnika,
  2. Svaki student sam bira svoje područje rada unutar zadane teme,
  3. Studenti razrađuju svoje osobne i grupne projektne zadatke, u skladu s uputama i gledajući primjere dobrih projektnih zadataka iz prošlih generacija
  4. Studenti prezentiraju svoje radove

Dokumentacija projekata i prezentacija rezultata

Cjelokupna dokumentacija svakog studenta, grupe ili cijelog tima vodi se na wikiju projekta, gdje svaki student ima svoj prostor u kojem treba voditi dokumentaciju počevši od projektnog zadatka. Primjeri se vide kad se pogleda dokumentacija za studenta Ogledni Student.

Za prezentaciju projekta na kraju semestra potrebno je prije termina prezentacija predati poveznicu na .zip arhivu koja sadrži direktorij oblika “iprezime” (inicijal imena + prezime jedinog ili jednog od autora iz grupe, malim slovima), koja se nalazi na https://ferhr-my.sharepoint.com (office.com) domeni repozitoriju i dostupna je javno. U direktoriju se trebaju nalaziti točno 3 datoteke:

  1. Projektna dokumentacija koja se piše na temelju ovog predloška i dodatnih uputa. (Primjeri dobrih dokumentacija: P1, P2). Datoteka s dokumentacijom mora se zvati dokumentacija.pdf. Uskladite dokumentaciju s dodatnim uputama
  2. Video materijal kojim ćete prezentirati svoj rad u trajanju od najviše 2 minute. Video materijal mora biti prilagođen osobama s oštećenjima vida ili sluha, odnosno uključivati minimalno titlove, sliku i zvuk. U materijalu mora biti objašnjen problem koji se u projektu rješavao, kako je on riješen, koje su prednosti i nedostaci tog rješenja, kome je ono namijenjeno, te koji su daljnje mogućnosti za nadogradnju. Prezentacija rada rezultata projekta također bi trebala biti uključena u snimku. Snimka mora biti u .mp4 formatu (aac audio + h264 video) i mora se zvati video.mp4. Uskladite video s dodatnim uputama.
  3. Cjelokupni kod i eventualne dodatne materijale vezan uz projekt u datoteci kod.zip.

Molimo vas da imena datoteka budu kako su zadana. Nemojte izmišljati vlastita imena datoteka, koristiti druge formate datoteka ili mijenjati mala slova u imenu u velika. Jednom kada ste pripremili materijale u skladu s ovim uputama, poveznicu na njih stavite na ovu stranicu.

Predani materijali nakon prezentacija bit će javno dostupni na ovim stranicama predmeta dokle god će postojati Internet, stoga se potrudite da vas prezentiraju onako kako mislite da je najbolje.

Komponente ocjenjivanja (individualni projekti)

Prezentacije predviđeno traju 5-10 minuta po projektu, a sastoje se od sljedećih elemenata:

Ostali elementi ocjenjivanja individualnih projekta su:

Komponente ocjenjivanja (grupni projekti)

Prezentacije predviđeno traju 10-15 minuta po projektu, a sastoje se od sljedećih elemenata:

Ostali elementi ocjenjivanja projekta su:

Vodite računa da jako jasno i detaljno opišete projektni zadatak, ideju rješavanja i cijelog projekta i svog zasebnog dijela, i prepreke koje ste imali i metodu kako ste ih savladali. Ova dokumentacija služi idućim generacijama i svakome iz javnosti tko bi želio ići vaši tragom i nastaviti raditi ili raditi sličan projekt.