Korisnički alati

Site alati


2018:ivona_loncar:projektni_zadatak

Razlike

Slijede razlike između dviju inačica stranice

Poveznica na ovu usporedbu

2018:ivona_loncar:projektni_zadatak [2018/04/06 17:22]
iloncar stvoreno
2018:ivona_loncar:projektni_zadatak [2023/06/19 18:11]
Redak 1: Redak 1:
-1. Omogućiti upravljanje rasvjetom pomoću mobitela. 
- 
-  * 
- 
-Korisnik koji se nalazi u prostoriji može putem Android aplikacije, bez ustajanja i korištenja prekidača, regulirati svjetlo. Putem Android aplikacije šalju se zvučni signali viših frekvencija koje prima mikrokontroler priključen na osvjetljenje. S obzirom na primljeni signal, mikrokontroler upravlja svjetlom u prostoriji. 
- 
-2. Omogućiti lakše kretanje korisnika kroz kuću tijekom noći. 
- 
-  * 
- 
-Prilikom kretanja kroz kuću tijekom noći (pr.odlazak na WC), ukućani više ne moraju razmišljati o uključivanju i isključivanju svjetla. U ovom slučaju bi se u svakoj prostoriji nalazio mikrokontroler koji bi upravljao osvjetljenjem u toj prostoriji. 
- 
-  * 
- 
-Aplikacija koju korisnik koristi konstantno bi slala zvučne signale. Prilikom ulaska u prostoriju, mikrokontroler koji se nalazi u toj prostoriji primat će zvučne signale s mobitela i uključiti svjetlo. Kada korisnik napusti prostoriju mikrokontroler će prestat primati zvučne signale i zbog toga će se svjetlo isključiti. Istom logikom, svjetlo u idućoj prostoriji će se upaliti i ostat upaljeno dok se korisnik nalazi u njoj. 
- 
-  * 
- 
-Ovaj primjer mogao bi biti i rješenje za problem senzorike u WC-u ( svjetlo bi bilo upaljeno sve dok je korisnik u wc-u, bez potrebe za detekcijom pokreta). 
- 
-====== Korisnici projekta ====== 
- 
-Svi stanari kuće, stana, ili korisnici nekog poslovnog prostora. 
- 
-Sustav će moći koristiti svi ukućani s instaliranom Android aplikacijom. 
- 
-====== Ciljevi projekta ====== 
- 
-1. Razviti Android aplikaciju 
- 
-  * 
- 
-slati zvučne signale visoke frekvencije za paljenje/​gašenje i regulaciju osvjetljenja 
- 
-2. Uspostaviti komunikaciju između mobitela i mikrokontrolera 
- 
-  * 
- 
-koristiti zvučnik i mikrofon 
- 
-  * 
- 
-osmisliti protokol za komunikaciju (uključi, isključi, smanji, povećaj) 
- 
-  * 
- 
-odabrati modulaciju kojom ćemo modulirati zvučni signal 
- 
-3. Analiza primljenih signala na mikrokontrolerima 
- 
-  * 
- 
-Prema primljenom zvučnom signalu upravljati rasvjetom 
- 
-====== Ograničenja ====== 
- 
-Kako bi korisnik upravljao rasvjetom, mora uvijek imati mobitel sa sobom. (ALI ionako danas nigdje ne idemo bez mobitela, čak ni u WC :) ) 
- 
  
2018/ivona_loncar/projektni_zadatak.txt · Zadnja izmjena: 2023/06/19 18:11 (vanjsko uređivanje)