Slijede razlike između dviju inačica stranice
2018:ivona_loncar:projektni_zadatak [2018/04/06 17:22] iloncar stvoreno |
2018:ivona_loncar:projektni_zadatak [2023/06/19 18:11] |
||
---|---|---|---|
Redak 1: | Redak 1: | ||
- | 1. Omogućiti upravljanje rasvjetom pomoću mobitela. | ||
- | |||
- | * | ||
- | |||
- | Korisnik koji se nalazi u prostoriji može putem Android aplikacije, bez ustajanja i korištenja prekidača, regulirati svjetlo. Putem Android aplikacije šalju se zvučni signali viših frekvencija koje prima mikrokontroler priključen na osvjetljenje. S obzirom na primljeni signal, mikrokontroler upravlja svjetlom u prostoriji. | ||
- | |||
- | 2. Omogućiti lakše kretanje korisnika kroz kuću tijekom noći. | ||
- | |||
- | * | ||
- | |||
- | Prilikom kretanja kroz kuću tijekom noći (pr.odlazak na WC), ukućani više ne moraju razmišljati o uključivanju i isključivanju svjetla. U ovom slučaju bi se u svakoj prostoriji nalazio mikrokontroler koji bi upravljao osvjetljenjem u toj prostoriji. | ||
- | |||
- | * | ||
- | |||
- | Aplikacija koju korisnik koristi konstantno bi slala zvučne signale. Prilikom ulaska u prostoriju, mikrokontroler koji se nalazi u toj prostoriji primat će zvučne signale s mobitela i uključiti svjetlo. Kada korisnik napusti prostoriju mikrokontroler će prestat primati zvučne signale i zbog toga će se svjetlo isključiti. Istom logikom, svjetlo u idućoj prostoriji će se upaliti i ostat upaljeno dok se korisnik nalazi u njoj. | ||
- | |||
- | * | ||
- | |||
- | Ovaj primjer mogao bi biti i rješenje za problem senzorike u WC-u ( svjetlo bi bilo upaljeno sve dok je korisnik u wc-u, bez potrebe za detekcijom pokreta). | ||
- | |||
- | ====== Korisnici projekta ====== | ||
- | |||
- | Svi stanari kuće, stana, ili korisnici nekog poslovnog prostora. | ||
- | |||
- | Sustav će moći koristiti svi ukućani s instaliranom Android aplikacijom. | ||
- | |||
- | ====== Ciljevi projekta ====== | ||
- | |||
- | 1. Razviti Android aplikaciju | ||
- | |||
- | * | ||
- | |||
- | slati zvučne signale visoke frekvencije za paljenje/gašenje i regulaciju osvjetljenja | ||
- | |||
- | 2. Uspostaviti komunikaciju između mobitela i mikrokontrolera | ||
- | |||
- | * | ||
- | |||
- | koristiti zvučnik i mikrofon | ||
- | |||
- | * | ||
- | |||
- | osmisliti protokol za komunikaciju (uključi, isključi, smanji, povećaj) | ||
- | |||
- | * | ||
- | |||
- | odabrati modulaciju kojom ćemo modulirati zvučni signal | ||
- | |||
- | 3. Analiza primljenih signala na mikrokontrolerima | ||
- | |||
- | * | ||
- | |||
- | Prema primljenom zvučnom signalu upravljati rasvjetom | ||
- | |||
- | ====== Ograničenja ====== | ||
- | |||
- | Kako bi korisnik upravljao rasvjetom, mora uvijek imati mobitel sa sobom. (ALI ionako danas nigdje ne idemo bez mobitela, čak ni u WC :) ) | ||
- | |||