Mobilna aplikacija, nešto poput Walleta, koja omogućava prepoznavanje bankovnih kartica i drugih dokumenata. Prilikom prvog korištenja, sve kartice se skeniraju i unose u bazu podataka. Aplikacija će omogućivati pregled kartice ili dokumenta na način da kada ju korisnik skenira dobije povratnu glasovnu informaciju o skeniranoj kartici.
Većina dokumenata i bankovnih kartica nije prilagođena slijepim i slabovidnim osobama. Svrha projektnog zadatka jest izrada sustava koja će pomoći slijepim osobama u snalaženju s osobnim dokumentima, prilikom plaćanja i sl.
Konkretni cilj projekta je upoznavanje s bibliotekama za skeniranje i izdavanje glasovnih informacija, te konačno izrada iOS mobilne aplikacije koja daje informaciju o dokumentu koji je korisnik skenirao.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ojiofong.mobilewallet&hl=hr&gl=US
Laptop
Mobilni uređaj (iOS)
Baza podataka
Biblioteke za skeniranje i izdavanje glasovnih informacija
| Datum | Očekivani rezultat |
| 25.4. | Upoznavanje s problematikom |
| X.5. | Intervju s korisnicima |
| X.5. | Pregled dosadašnjih izvedbi i smišljanje idejnog rješenja |
| X.5. | Intervju s korisnikom |
| … | Izvedbeno rješenje sustava Provjera s korisnikom Prezentacija i demonstracija rada sustava |
(mora biti jasno tko je na čemu radio i tko je što napravio)
| Zadatak | Član tima | Utrošak vremena | Komentar |
| Intervju s korisnikom | David Konjevod, Toni Krešo, Helena Ladić | ||
| dizajner sučelja | Helena Ladić | ||
| aplikacija i komunikacija sa bazom | Toni Krešo | ||
| dizajn baze i podizanje | David Konjevod |
| Datum | Očekivani rezultat |
| 25.4. | |
| X.5. | |
| X.5. | |
| X.5. | |
| … |
(mora biti jasno tko je na čemu radio i tko je što napravio)
| Zadatak | Član tima | Utrošak vremena | Komentar |