Korisnički alati

Site alati


o_projektu

Razlike

Slijede razlike između dviju inačica stranice

Poveznica na ovu usporedbu

o_projektu [2015/07/13 11:56]
jpetrovic
o_projektu [2023/06/19 18:11]
Redak 1: Redak 1:
- 
-===== Način rada na projektu ===== 
- 
-Studenti neće dobiti svoje zadatke od nastavnika, već ih sami trebaju osmisliti. Ipak, u slučaju nedostatka ideja, studentima će biti ponuđeno nekoliko tema. Osmišljavanje ideja studenti će napraviti u nekoliko koraka: 
- 
-    - Prvi brainstorming na temu „Kakva sve može biti pametna kuća?“ 
-      * Pročitajte [[http://​spvp.zesoi.fer.hr/​pametna_kuca2011/​brainstorming.pdf|pripremu za brainstorming]] i pravila brainstorminga. 
-      * Kao vlastiti doprinos prvom brainstomingu svaki student treba na Internetu pronaći neki primjer pametne kuće, prezentirati ga u nekoliko kratkih rečenica i dati svoj kritički osvrt na njega. Za orijentaciju,​ [[http://​spvp.zesoi.fer.hr/​pametna_kuca2011/​PripremaZaBrainstorming1.pdf|ovo]] je primjer kako bi to trebalo napraviti. 
-      * Svoje pripreme i rezultate brainstorminga studenti će objaviti na wiki stranicama projekta. 
-    - U drugom brainstormingu će studenti smišljati kakve [[http://​spvp.zesoi.fer.hr/​pametna_kuca2011/​Brainstorming2-upute.pdf|sustave i podsustave]] treba napraviti da bi pametna kuća imala svojstva izmaštana u prvom brainstormingu. 
-      * Analizirajući rezultate prvoga, studenti će se unaprijed pripremiti s prijedlozima i opisima podsustava. 
-    - Poslije drugog brainstormina,​ studenti odabiru što će pojedinačno svako sam napraviti, a mogu se i grupirati u manje skupine (do tri) čiji pojedinačni radovi čine neki veći podsustav. 
-    - Studenti na wikiju objavljuju naslove i kratke opise svojih prijedloga. 
-    - Nastavnici prihvaćaju prijedloge ili traže redefiniciju. 
-    - Studenti razrađuju svoje osobne i grupne projektne zadatke, u skladu s [[http://​pametne-kuce.zesoi.fer.hr/​doku.php?​id=2012:​ogledni_student:​start|uputama]] i gledajući primjere dobrih projektnih zadataka iz prošlih generacija. 
- 
-===== Dokumentacija projekata i prezentacija rezultata =====  
- 
-Cjelokupna dokumentacija svakog studenta, grupe ili cijelog tima vodi se na wikiju projekta, gdje svaki student ima svoj prostor u kojem treba voditi dokumentaciju počevši od projektnog zadatka. Primjeri se vide kad se pogleda dokumentacija za studenta [[http://​pametne-kuce.zesoi.fer.hr/​doku.php?​id=2012:​ogledni_student:​start|Ogledni Student]]. 
- 
-**Za prezentaciju projekta na kraju semestra potrebno** je najkasnije **večer prije termina prezentacija** na **mail asistenta** poslati **link**((Npr. Dropbox ili slični servis.)) sa kojeg je moguće **preuzeti .zip arhivu** koja sadrži folder oblika "​iprezime"​ (inicijal imena + prezime, malim slovima). U folderu se trebaju nalaziti točno 3 datoteke: 
-      - Projektna dokumentacija koja se piše na temelju [[http://​spvp.zesoi.fer.hr/​templates/​dokumentacija_template.doc|ovog predloška]] i [[http://​jezicna-pomoc.lss.hr/​upute/​index.html|dodatnih uputa]]. (Primjeri dobrih dokumentacija:​ [[http://​studenti.zesoi.fer.hr/​pametne-kuce/​Studenti/​2011/​aljaljic/​Sustav_detekcije_prisutnosti_dokumentacija.pdf|P1]],​ [[http://​studenti.zesoi.fer.hr/​pametne-kuce/​Studenti/​2011/​rperica/​RobertPerica_SustavProvjereRokaValjanosti.doc|P2]]). Datoteka s dokumentacijom mora se zvati **dokumentacija.pdf**. 
-      - Video materijal kojim ćete prezentirati svoj rad u trajanju od najviše 2 minute. Video materijal mora biti prilagođen osobama s oštećenjima vida ili sluha, odnosno uključivati minimalno titlove, sliku i zvuk. U materijalu mora biti objašnjen problem koji se u projektu rješavao, kako je on riješen, koje su prednosti i nedostaci tog rješenja, kome je ono namijenjeno,​ te koji su daljnje mogućnosti za nadogradnju. Prezentacija rada rezultata projekta također bi trebala biti uključena u snimku. Snimka mora biti u .mp4 formatu (.aac audio + h264 video) i mora se zvati **video.mp4**. 
-      - Cjelokupni kod i eventualne dodatne materijale vezan uz projekt u datoteci "​kod.zip"​. 
- 
-Navedene materijale studenti šalju nastavniku i nakon prezentacija bit će javno dostupni na wiki stranicama predmeta, stoga se potrudite da vas prezentiraju onako kako mislite da je najbolje. 
- 
-===== Komponente ocjenjivanja =====  
- 
-Prezentacije predviđeno traju 5-10 minuta po projektu, a sastoje se od sljedećih elemenata: 
- 
-   * prikazivanja videomaterijala koji predstavlja projekt, 
-      * video prezentacija (kvaliteta videa, audia i sadržaja) (3x10% bodova projekta), 
-   * demonstracije projekta uživo (10% bodova projekta), 
-   * te odgovaranja na pitanja kolega i nastavnika (10% bodova projekta). 
- 
-Ostali elementi ocjenjivanja projekta su: 
- 
-   * projektna dokumentacija (35% bodova projekta) i 
-   * uspješnost i opći dojam projekta (15% bodova projekta). 
- 
  
o_projektu.txt · Zadnja izmjena: 2023/06/19 18:11 (vanjsko uređivanje)