Korisnički alati

Site alati


o_projektu

Razlike

Slijede razlike između dviju inačica stranice

Poveznica na ovu usporedbu

Starije izmjene na obje strane Starija izmjena
Novija izmjena
Starija izmjena
o_projektu [2015/07/13 11:56]
jpetrovic
o_projektu [2023/06/19 18:11] (trenutno)
Redak 1: Redak 1:
- 
 ===== Način rada na projektu ===== ===== Način rada na projektu =====
  
-Studenti ​neće dobiti svoje zadatke ​od nastavnika, ​već ih sami trebaju osmisliti. Ipak, u slučaju nedostatka idejastudentima će biti ponuđeno nekoliko tema. Osmišljavanje ideja studenti će napraviti ​nekoliko koraka:+  - Studenti ​zajednički osmišljavaju projekt ili dobivaju teme od nastavnika, 
 +  - Svaki student sam bira svoje područje rada unutar zadane teme, 
 +  - Studenti razrađuju svoje osobne i grupne projektne zadatke, ​skladu s [[http://​pametne-kuce.zesoi.fer.hr/​doku.php?​id=2012:​ogledni_student:​start|uputama]] i gledajući primjere dobrih projektnih zadataka iz prošlih generacija 
 +  - Studenti prezentiraju svoje radove
  
-    - Prvi brainstorming na temu „Kakva sve može biti pametna kuća?“ +===== Dokumentacija projekata i prezentacija rezultata =====
-      * Pročitajte [[http://​spvp.zesoi.fer.hr/​pametna_kuca2011/​brainstorming.pdf|pripremu za brainstorming]] i pravila brainstorminga. +
-      * Kao vlastiti doprinos prvom brainstomingu svaki student treba na Internetu pronaći neki primjer pametne kuće, prezentirati ga u nekoliko kratkih rečenica i dati svoj kritički osvrt na njega. Za orijentaciju,​ [[http://​spvp.zesoi.fer.hr/​pametna_kuca2011/​PripremaZaBrainstorming1.pdf|ovo]] je primjer kako bi to trebalo napraviti. +
-      * Svoje pripreme i rezultate brainstorminga studenti će objaviti na wiki stranicama projekta. +
-    - U drugom brainstormingu će studenti smišljati kakve [[http://​spvp.zesoi.fer.hr/​pametna_kuca2011/​Brainstorming2-upute.pdf|sustave i podsustave]] treba napraviti da bi pametna kuća imala svojstva izmaštana u prvom brainstormingu. +
-      * Analizirajući rezultate prvoga, studenti će se unaprijed pripremiti s prijedlozima i opisima podsustava. +
-    - Poslije drugog brainstormina,​ studenti odabiru što će pojedinačno svako sam napraviti, a mogu se i grupirati u manje skupine (do tri) čiji pojedinačni radovi čine neki veći podsustav. +
-    - Studenti na wikiju objavljuju naslove i kratke opise svojih prijedloga. +
-    - Nastavnici prihvaćaju prijedloge ili traže redefiniciju. +
-    - Studenti razrađuju svoje osobne i grupne projektne zadatke, u skladu s [[http://​pametne-kuce.zesoi.fer.hr/​doku.php?​id=2012:​ogledni_student:​start|uputama]] i gledajući primjere dobrih projektnih zadataka iz prošlih generacija. +
- +
-===== Dokumentacija projekata i prezentacija rezultata ===== +
  
 Cjelokupna dokumentacija svakog studenta, grupe ili cijelog tima vodi se na wikiju projekta, gdje svaki student ima svoj prostor u kojem treba voditi dokumentaciju počevši od projektnog zadatka. Primjeri se vide kad se pogleda dokumentacija za studenta [[http://​pametne-kuce.zesoi.fer.hr/​doku.php?​id=2012:​ogledni_student:​start|Ogledni Student]]. Cjelokupna dokumentacija svakog studenta, grupe ili cijelog tima vodi se na wikiju projekta, gdje svaki student ima svoj prostor u kojem treba voditi dokumentaciju počevši od projektnog zadatka. Primjeri se vide kad se pogleda dokumentacija za studenta [[http://​pametne-kuce.zesoi.fer.hr/​doku.php?​id=2012:​ogledni_student:​start|Ogledni Student]].
  
-**Za prezentaciju projekta na kraju semestra potrebno** je najkasnije **večer ​prije termina prezentacija** na **mail asistenta** poslati **link**((Npr. Dropbox ili slični servis.)) sa kojeg je moguće **preuzeti ​.zip arhivu** koja sadrži ​folder ​oblika "​iprezime"​ (inicijal imena + prezime, malim slovima). U folderu se trebaju nalaziti točno 3 datoteke: +**Za prezentaciju projekta na kraju semestra potrebno** ​ je prije termina prezentacija ​predati poveznicu ​na **.zip arhivu** ​ koja sadrži ​direktorij ​oblika "​iprezime"​ (inicijal imena + prezime ​**jedinog ili jednog od autora iz grupe**, malim slovima)koja se **nalazi ​na **https://ferhr-my.sharepoint.com (office.com)** domeni repozitoriju i dostupna je javno**. U direktoriju ​se trebaju nalaziti točno 3 datoteke:
-      - Projektna dokumentacija ​koja se piše na temelju [[http://spvp.zesoi.fer.hr/​templates/​dokumentacija_template.doc|ovog predloška]] i [[http://​jezicna-pomoc.lss.hr/​upute/​index.html|dodatnih uputa]]. (Primjeri dobrih dokumentacija:​ [[http://​studenti.zesoi.fer.hr/​pametne-kuce/​Studenti/​2011/​aljaljic/​Sustav_detekcije_prisutnosti_dokumentacija.pdf|P1]],​ [[http://​studenti.zesoi.fer.hr/​pametne-kuce/​Studenti/​2011/​rperica/​RobertPerica_SustavProvjereRokaValjanosti.doc|P2]]). Datoteka s dokumentacijom mora se zvati **dokumentacija.pdf**+
-      - Video materijal kojim ćete prezentirati svoj rad u trajanju od najviše 2 minute. Video materijal mora biti prilagođen osobama s oštećenjima vida ili sluha, odnosno uključivati minimalno titlove, sliku i zvuk. U materijalu mora biti objašnjen problem koji se u projektu rješavao, kako je on riješen, koje su prednosti i nedostaci tog rješenja, kome je ono namijenjeno,​ te koji su daljnje mogućnosti za nadogradnju. Prezentacija rada rezultata projekta također bi trebala biti uključena u snimku. Snimka mora biti u .mp4 formatu (.aac audio + h264 video) i mora se zvati **video.mp4**. +
-      - Cjelokupni kod i eventualne dodatne materijale vezan uz projekt u datoteci "​kod.zip"​.+
  
-Navedene materijale studenti ​šalju nastavniku ​nakon prezentacija bit će javno dostupni na wiki stranicama predmetastoga se potrudite da vas prezentiraju onako kako mislite da je najbolje.+  - Projektna dokumentacija koja se piše na temelju {{:​2020:​spvp-template.docx|ovog predloška}}  ​[[http://​jezicna-pomoc.lss.hr/​upute/​index.html|dodatnih uputa]]. (Primjeri dobrih dokumentacija:​ [[http://​studenti.zesoi.fer.hr/​pametne-kuce/​Studenti/​2011/​aljaljic/​Sustav_detekcije_prisutnosti_dokumentacija.pdf|P1]],​ [[http://​studenti.zesoi.fer.hr/​pametne-kuce/​Studenti/​2011/​rperica/​RobertPerica_SustavProvjereRokaValjanosti.doc|P2]]). Datoteka s dokumentacijom mora se zvati **dokumentacija.pdf**. Uskladite dokumentaciju s [[http://​pametne-kuce.zesoi.fer.hr/​doku.php?​id=dodatne_upute|dodatnim uputama]] 
 +  - Video materijal kojim ćete prezentirati svoj rad u trajanju od najviš2 minute. Video materijal mora biti prilagođen osobama s oštećenjima vida ili sluhaodnosno uključivati minimalno titlove, sliku i zvuk. U materijalu mora biti objašnjen problem koji se u projektu rješavao, ​kako je on riješen, koje su prednosti i nedostaci tog rješenja, kome je ono namijenjeno,​ te koji su daljnje mogućnosti za nadogradnju. Prezentacija rada rezultata projekta također bi trebala biti uključena u snimku. Snimka mora biti u .mp4 formatu (aac audio + h264 video) i mora se zvati **video.mp4**. Uskladite video s [[http://​pametne-kuce.zesoi.fer.hr/​doku.php?​id=dodatne_upute|dodatnim uputama]]. 
 +  - Cjelokupni kod i eventualne dodatne materijale vezan uz projekt u datoteci **kod.zip**.
  
-===== Komponente ocjenjivanja ===== +Molimo vas da imena datoteka budu kako su zadana. Nemojte izmišljati vlastita imena datoteka, koristiti druge formate datoteka ili mijenjati mala slova u imenu u velika. Jednom kada ste pripremili materijale u skladu s ovim uputama, poveznicu na njih stavite na [[:​2020:​popis_projekata|ovu stranicu]]. 
 + 
 +Predani materijali nakon prezentacija bit će javno dostupni na ovim stranicama predmeta dokle god će postojati Internet, stoga se potrudite da vas prezentiraju onako kako mislite da je najbolje. 
 + 
 +===== Komponente ocjenjivanja ​(individualni projekti) ​=====
  
 Prezentacije predviđeno traju 5-10 minuta po projektu, a sastoje se od sljedećih elemenata: Prezentacije predviđeno traju 5-10 minuta po projektu, a sastoje se od sljedećih elemenata:
  
-   * prikazivanja videomaterijala koji predstavlja projekt, +  ​* prikazivanja videomaterijala koji predstavlja projekt, 
-      * video prezentacija (kvaliteta videa, audia i sadržaja) (3x10% bodova projekta),​ +      * video prezentacija (kvaliteta videa, audia i sadržaja) (3×10% bodova projekta),​ 
-   ​* demonstracije projekta uživo (10% bodova projekta),​ +  * demonstracije projekta uživo (10% bodova projekta),​ 
-   ​* te odgovaranja na pitanja kolega i nastavnika (10% bodova projekta).+  * te odgovaranja na pitanja kolega i nastavnika (10% bodova projekta). 
 + 
 +Ostali elementi ocjenjivanja individualnih projekta su: 
 + 
 +  * projektna dokumentacija (35% bodova projekta) i 
 +  * uspješnost i opći dojam projekta (15% bodova projekta). 
 + 
 +===== Komponente ocjenjivanja (grupni projekti) ===== 
 + 
 +Prezentacije predviđeno traju 10-15 minuta po projektu, a sastoje se od sljedećih elemenata:​ 
 + 
 +  * prikazivanja videomaterijala koji predstavlja projekt, 
 +      * video prezentacija (kvaliteta videa, audia i sadržaja) (3×10% bodova projekta, svi članovi grupe dobivaju istu ocjenu). Vdeo govori o cijelom projektu. U videu (~2 min) nije bitno prezentirati tko je što napravio. Namijenjen je širokoj javnosti i nju ne zanima tko je i koliko radio već cjelokupni projekt. 
 +  * prezentacije projekta uživo, 
 +      * Jedan član tima predstavlja svrhu projekta i ideju realizacije te postignuti rezultat 
 +      * Potom svaki član tima (2-3 min po članu grupe) predstavlja svoj dio zadatka i nakon prezentacije svih članova grupe odgovara na pitanja publike i nastavnika i pokazuje projekt uživo (kada je moguće) (15% bodova projekta) 
 +      * Po potrebi možete koristiti i PPT prezentaciju,​ koju u tom slučaju predajte u .zip arhivi skupa s drugim datotekama
  
 Ostali elementi ocjenjivanja projekta su: Ostali elementi ocjenjivanja projekta su:
  
-   * projektna dokumentacija (35% bodova projekta) i +  ​PDF projektna dokumentacija (30% bodova projekta) 
-   ​* uspješnost i opći dojam projekta (15% bodova projekta).+      * PDF s opisom cjelokupnog projekta. Za svako poglavlje treba biti navedeno tko je napravio taj dio posla (ne tko je pisao poglavlje). Bodovanje: 10% bodova projekta za ukupno formatiranje dokuemnta ​20% za vlastiti dio (naznačiti koji je!). 
 +  * Projektna dokumentacija na dokuwikiju. (10% bodova projekta) 
 +      * Svaki član tima mora imati opisan cijeli projekt (sve ono što je zajedničko za cijelu grupu, smijete copy/paste, ali vodite računa da je jako dobro jer i taj dio se ocjenjuje svakome) te posebno naglašen svoj dio projekta kao i linkove na ostale kolege i njihove dijelove projekta, gdje je to u dokumentaciji potrebno. 
 +  ​* uspješnost i opći dojam projekta (15% bodova projekta) 
 + 
 +Vodite računa da jako jasno i detaljno opišete projektni zadatak, ideju rješavanja i cijelog projekta i svog zasebnog dijela, i prepreke koje ste imali i metodu kako ste ih savladali. Ova dokumentacija služi idućim generacijama i svakome iz javnosti tko bi želio ići vaši tragom i nastaviti raditi ili raditi sličan projekt.
  
  
o_projektu.1436781415.txt.gz · Zadnja izmjena: 2023/06/19 18:10 (vanjsko uređivanje)