Korisnički alati

Site alati


o_projektu

Razlike

Slijede razlike između dviju inačica stranice

Poveznica na ovu usporedbu

Starije izmjene na obje strane Starija izmjena
Novija izmjena
Starija izmjena
o_projektu [2017/06/07 10:03]
jpetrovic
o_projektu [2023/06/19 18:11] (trenutno)
Redak 1: Redak 1:
 ===== Način rada na projektu ===== ===== Način rada na projektu =====
  
-Studenti ​neće dobiti svoje zadatke od nastavnika, već ih sami trebaju osmisliti. Ipak, u slučaju nedostatka ideja, studentima će biti ponuđeno nekoliko tema. Osmišljavanje ideja studenti će napraviti u nekoliko koraka: +  - Studenti ​zajednički osmišljavaju projekt ili dobivaju ​teme od nastavnika, 
- +  - Svaki student sam bira svoje područje rada unutar ​zadane teme,
-  - Studenti odabiru ​teme i grupiraju se u grupe od tri do pet članova +
-  - Studenti odabiru što će pojedinačno svako sam napraviti ​unutar ​grupe +
-  - Studenti na wikiju uređuju naslove i kratke opise svojih prijedloga +
-  - Nastavnici prihvaćaju prijedloge ili traže redefiniciju+
   - Studenti razrađuju svoje osobne i grupne projektne zadatke, u skladu s [[http://​pametne-kuce.zesoi.fer.hr/​doku.php?​id=2012:​ogledni_student:​start|uputama]] i gledajući primjere dobrih projektnih zadataka iz prošlih generacija   - Studenti razrađuju svoje osobne i grupne projektne zadatke, u skladu s [[http://​pametne-kuce.zesoi.fer.hr/​doku.php?​id=2012:​ogledni_student:​start|uputama]] i gledajući primjere dobrih projektnih zadataka iz prošlih generacija
 +  - Studenti prezentiraju svoje radove
  
 ===== Dokumentacija projekata i prezentacija rezultata ===== ===== Dokumentacija projekata i prezentacija rezultata =====
Redak 13: Redak 10:
 Cjelokupna dokumentacija svakog studenta, grupe ili cijelog tima vodi se na wikiju projekta, gdje svaki student ima svoj prostor u kojem treba voditi dokumentaciju počevši od projektnog zadatka. Primjeri se vide kad se pogleda dokumentacija za studenta [[http://​pametne-kuce.zesoi.fer.hr/​doku.php?​id=2012:​ogledni_student:​start|Ogledni Student]]. Cjelokupna dokumentacija svakog studenta, grupe ili cijelog tima vodi se na wikiju projekta, gdje svaki student ima svoj prostor u kojem treba voditi dokumentaciju počevši od projektnog zadatka. Primjeri se vide kad se pogleda dokumentacija za studenta [[http://​pametne-kuce.zesoi.fer.hr/​doku.php?​id=2012:​ogledni_student:​start|Ogledni Student]].
  
-**Za prezentaciju projekta na kraju semestra potrebno** ​ je prije termina prezentacija predati poveznicu na **.zip arhivu** ​ koja sadrži direktorij oblika "​iprezime"​ (inicijal imena + prezime **jedinog ili jednog od autora iz grupe**, malim slovima), koja se **nalazi ​u [[http://www.srce.unizg.hr/​srce-apps/​mojoblak|MojOblak]] ​repozitoriju i dostupna je javno**. U direktoriju se trebaju nalaziti točno 3 datoteke:+**Za prezentaciju projekta na kraju semestra potrebno** ​ je prije termina prezentacija predati poveznicu na **.zip arhivu** ​ koja sadrži direktorij oblika "​iprezime"​ (inicijal imena + prezime **jedinog ili jednog od autora iz grupe**, malim slovima), koja se **nalazi ​na **https://ferhr-my.sharepoint.com (office.com)** domeni ​repozitoriju i dostupna je javno**. U direktoriju se trebaju nalaziti točno 3 datoteke:
  
-  - Projektna dokumentacija koja se piše na temelju ​[[http://spvp.zesoi.fer.hr/​templates/​dokumentacija_template.doc|ovog predloška]] i [[http://​jezicna-pomoc.lss.hr/​upute/​index.html|dodatnih uputa]]. (Primjeri dobrih dokumentacija:​ [[http://​studenti.zesoi.fer.hr/​pametne-kuce/​Studenti/​2011/​aljaljic/​Sustav_detekcije_prisutnosti_dokumentacija.pdf|P1]],​ [[http://​studenti.zesoi.fer.hr/​pametne-kuce/​Studenti/​2011/​rperica/​RobertPerica_SustavProvjereRokaValjanosti.doc|P2]]). Datoteka s dokumentacijom mora se zvati **dokumentacija.pdf**. +  - Projektna dokumentacija koja se piše na temelju ​{{:2020:spvp-template.docx|ovog predloška}}  ​i [[http://​jezicna-pomoc.lss.hr/​upute/​index.html|dodatnih uputa]]. (Primjeri dobrih dokumentacija:​ [[http://​studenti.zesoi.fer.hr/​pametne-kuce/​Studenti/​2011/​aljaljic/​Sustav_detekcije_prisutnosti_dokumentacija.pdf|P1]],​ [[http://​studenti.zesoi.fer.hr/​pametne-kuce/​Studenti/​2011/​rperica/​RobertPerica_SustavProvjereRokaValjanosti.doc|P2]]). Datoteka s dokumentacijom mora se zvati **dokumentacija.pdf**. ​Uskladite dokumentaciju s [[http://​pametne-kuce.zesoi.fer.hr/​doku.php?​id=dodatne_upute|dodatnim uputama]] 
-  - Video materijal kojim ćete prezentirati svoj rad u trajanju od najviše 2 minute. Video materijal mora biti prilagođen osobama s oštećenjima vida ili sluha, odnosno uključivati minimalno titlove, sliku i zvuk. U materijalu mora biti objašnjen problem koji se u projektu rješavao, kako je on riješen, koje su prednosti i nedostaci tog rješenja, kome je ono namijenjeno,​ te koji su daljnje mogućnosti za nadogradnju. Prezentacija rada rezultata projekta također bi trebala biti uključena u snimku. Snimka mora biti u .mp4 formatu (aac audio + h264 video) i mora se zvati **video.mp4**.+  - Video materijal kojim ćete prezentirati svoj rad u trajanju od najviše 2 minute. Video materijal mora biti prilagođen osobama s oštećenjima vida ili sluha, odnosno uključivati minimalno titlove, sliku i zvuk. U materijalu mora biti objašnjen problem koji se u projektu rješavao, kako je on riješen, koje su prednosti i nedostaci tog rješenja, kome je ono namijenjeno,​ te koji su daljnje mogućnosti za nadogradnju. Prezentacija rada rezultata projekta također bi trebala biti uključena u snimku. Snimka mora biti u .mp4 formatu (aac audio + h264 video) i mora se zvati **video.mp4**. Uskladite video s [[http://​pametne-kuce.zesoi.fer.hr/​doku.php?​id=dodatne_upute|dodatnim uputama]].
   - Cjelokupni kod i eventualne dodatne materijale vezan uz projekt u datoteci **kod.zip**.   - Cjelokupni kod i eventualne dodatne materijale vezan uz projekt u datoteci **kod.zip**.
  
-Molimo vas da imena datoteka budu kako su zadana. Nemojte izmišljati vlastita imena datoteka, koristiti druge formate datoteka ili mijenjati mala slova u imenu u velika. Jednom kada ste pripremili materijale u skladu s ovim uputama, poveznicu na njih stavite na [[::projekti:​poveznice|ovu stranicu]].+Molimo vas da imena datoteka budu kako su zadana. Nemojte izmišljati vlastita imena datoteka, koristiti druge formate datoteka ili mijenjati mala slova u imenu u velika. Jednom kada ste pripremili materijale u skladu s ovim uputama, poveznicu na njih stavite na [[:2020:popis_projekata|ovu stranicu]].
  
-Navedene materijale (odnosno odgovarajuću poveznicu) studenti predaju na Moodle sustav u odgovarajuću aktivnost. ​Predani materijali nakon prezentacija bit će javno dostupni na wiki stranicama predmeta dokle god će postojati Internet, stoga se potrudite da vas prezentiraju onako kako mislite da je najbolje.+Predani materijali nakon prezentacija bit će javno dostupni na ovim stranicama predmeta dokle god će postojati Internet, stoga se potrudite da vas prezentiraju onako kako mislite da je najbolje.
  
 ===== Komponente ocjenjivanja (individualni projekti) ===== ===== Komponente ocjenjivanja (individualni projekti) =====
Redak 32: Redak 29:
   * te odgovaranja na pitanja kolega i nastavnika (10% bodova projekta).   * te odgovaranja na pitanja kolega i nastavnika (10% bodova projekta).
  
-Ostali elementi ocjenjivanja projekta su:+Ostali elementi ocjenjivanja ​individualnih ​projekta su:
  
   * projektna dokumentacija (35% bodova projekta) i   * projektna dokumentacija (35% bodova projekta) i
Redak 46: Redak 43:
       * Jedan član tima predstavlja svrhu projekta i ideju realizacije te postignuti rezultat       * Jedan član tima predstavlja svrhu projekta i ideju realizacije te postignuti rezultat
       * Potom svaki član tima (2-3 min po članu grupe) predstavlja svoj dio zadatka i nakon prezentacije svih članova grupe odgovara na pitanja publike i nastavnika i pokazuje projekt uživo (kada je moguće) (15% bodova projekta)       * Potom svaki član tima (2-3 min po članu grupe) predstavlja svoj dio zadatka i nakon prezentacije svih članova grupe odgovara na pitanja publike i nastavnika i pokazuje projekt uživo (kada je moguće) (15% bodova projekta)
 +      * Po potrebi možete koristiti i PPT prezentaciju,​ koju u tom slučaju predajte u .zip arhivi skupa s drugim datotekama
  
 Ostali elementi ocjenjivanja projekta su: Ostali elementi ocjenjivanja projekta su:
Redak 54: Redak 52:
       * Svaki član tima mora imati opisan cijeli projekt (sve ono što je zajedničko za cijelu grupu, smijete copy/paste, ali vodite računa da je jako dobro jer i taj dio se ocjenjuje svakome) te posebno naglašen svoj dio projekta kao i linkove na ostale kolege i njihove dijelove projekta, gdje je to u dokumentaciji potrebno.       * Svaki član tima mora imati opisan cijeli projekt (sve ono što je zajedničko za cijelu grupu, smijete copy/paste, ali vodite računa da je jako dobro jer i taj dio se ocjenjuje svakome) te posebno naglašen svoj dio projekta kao i linkove na ostale kolege i njihove dijelove projekta, gdje je to u dokumentaciji potrebno.
   * uspješnost i opći dojam projekta (15% bodova projekta)   * uspješnost i opći dojam projekta (15% bodova projekta)
-  
  
 Vodite računa da jako jasno i detaljno opišete projektni zadatak, ideju rješavanja i cijelog projekta i svog zasebnog dijela, i prepreke koje ste imali i metodu kako ste ih savladali. Ova dokumentacija služi idućim generacijama i svakome iz javnosti tko bi želio ići vaši tragom i nastaviti raditi ili raditi sličan projekt. Vodite računa da jako jasno i detaljno opišete projektni zadatak, ideju rješavanja i cijelog projekta i svog zasebnog dijela, i prepreke koje ste imali i metodu kako ste ih savladali. Ova dokumentacija služi idućim generacijama i svakome iz javnosti tko bi želio ići vaši tragom i nastaviti raditi ili raditi sličan projekt.
 +
 +
o_projektu.1496822634.txt.gz · Zadnja izmjena: 2023/06/19 18:10 (vanjsko uređivanje)