Korisnički alati

Site alati


o_projektu

Razlike

Slijede razlike između dviju inačica stranice

Poveznica na ovu usporedbu

Starije izmjene na obje strane Starija izmjena
Novija izmjena
Starija izmjena
o_projektu [2017/07/06 10:30]
jpetrovic
o_projektu [2023/06/19 18:11] (trenutno)
Redak 10: Redak 10:
 Cjelokupna dokumentacija svakog studenta, grupe ili cijelog tima vodi se na wikiju projekta, gdje svaki student ima svoj prostor u kojem treba voditi dokumentaciju počevši od projektnog zadatka. Primjeri se vide kad se pogleda dokumentacija za studenta [[http://​pametne-kuce.zesoi.fer.hr/​doku.php?​id=2012:​ogledni_student:​start|Ogledni Student]]. Cjelokupna dokumentacija svakog studenta, grupe ili cijelog tima vodi se na wikiju projekta, gdje svaki student ima svoj prostor u kojem treba voditi dokumentaciju počevši od projektnog zadatka. Primjeri se vide kad se pogleda dokumentacija za studenta [[http://​pametne-kuce.zesoi.fer.hr/​doku.php?​id=2012:​ogledni_student:​start|Ogledni Student]].
  
-**Za prezentaciju projekta na kraju semestra potrebno** je prije termina prezentacija predati poveznicu na **.zip arhivu** ​ koja sadrži direktorij oblika "​iprezime"​ (inicijal imena + prezime **jedinog ili jednog od autora iz grupe**, malim slovima), koja se **nalazi ​u [[http://www.srce.unizg.hr/​srce-apps/​mojoblak|MojOblak]] ​repozitoriju i dostupna je javno**. U direktoriju se trebaju nalaziti točno 3 datoteke:+**Za prezentaciju projekta na kraju semestra potrebno** ​ je prije termina prezentacija predati poveznicu na **.zip arhivu** ​ koja sadrži direktorij oblika "​iprezime"​ (inicijal imena + prezime **jedinog ili jednog od autora iz grupe**, malim slovima), koja se **nalazi ​na **https://ferhr-my.sharepoint.com (office.com)** domeni ​repozitoriju i dostupna je javno**. U direktoriju se trebaju nalaziti točno 3 datoteke:
  
-  - Projektna dokumentacija koja se piše na temelju ​[[http://spvp.zesoi.fer.hr/​templates/​dokumentacija_template.doc|ovog predloška]] i [[http://​jezicna-pomoc.lss.hr/​upute/​index.html|dodatnih uputa]]. (Primjeri dobrih dokumentacija:​ [[http://​studenti.zesoi.fer.hr/​pametne-kuce/​Studenti/​2011/​aljaljic/​Sustav_detekcije_prisutnosti_dokumentacija.pdf|P1]],​ [[http://​studenti.zesoi.fer.hr/​pametne-kuce/​Studenti/​2011/​rperica/​RobertPerica_SustavProvjereRokaValjanosti.doc|P2]]). Datoteka s dokumentacijom mora se zvati **dokumentacija.pdf**. +  - Projektna dokumentacija koja se piše na temelju ​{{:2020:spvp-template.docx|ovog predloška}}  ​i [[http://​jezicna-pomoc.lss.hr/​upute/​index.html|dodatnih uputa]]. (Primjeri dobrih dokumentacija:​ [[http://​studenti.zesoi.fer.hr/​pametne-kuce/​Studenti/​2011/​aljaljic/​Sustav_detekcije_prisutnosti_dokumentacija.pdf|P1]],​ [[http://​studenti.zesoi.fer.hr/​pametne-kuce/​Studenti/​2011/​rperica/​RobertPerica_SustavProvjereRokaValjanosti.doc|P2]]). Datoteka s dokumentacijom mora se zvati **dokumentacija.pdf**. ​Uskladite dokumentaciju s [[http://​pametne-kuce.zesoi.fer.hr/​doku.php?​id=dodatne_upute|dodatnim uputama]] 
-  - Video materijal kojim ćete prezentirati svoj rad u trajanju od najviše 2 minute. Video materijal mora biti prilagođen osobama s oštećenjima vida ili sluha, odnosno uključivati minimalno titlove, sliku i zvuk. U materijalu mora biti objašnjen problem koji se u projektu rješavao, kako je on riješen, koje su prednosti i nedostaci tog rješenja, kome je ono namijenjeno,​ te koji su daljnje mogućnosti za nadogradnju. Prezentacija rada rezultata projekta također bi trebala biti uključena u snimku. Snimka mora biti u .mp4 formatu (aac audio + h264 video) i mora se zvati **video.mp4**.+  - Video materijal kojim ćete prezentirati svoj rad u trajanju od najviše 2 minute. Video materijal mora biti prilagođen osobama s oštećenjima vida ili sluha, odnosno uključivati minimalno titlove, sliku i zvuk. U materijalu mora biti objašnjen problem koji se u projektu rješavao, kako je on riješen, koje su prednosti i nedostaci tog rješenja, kome je ono namijenjeno,​ te koji su daljnje mogućnosti za nadogradnju. Prezentacija rada rezultata projekta također bi trebala biti uključena u snimku. Snimka mora biti u .mp4 formatu (aac audio + h264 video) i mora se zvati **video.mp4**. Uskladite video s [[http://​pametne-kuce.zesoi.fer.hr/​doku.php?​id=dodatne_upute|dodatnim uputama]].
   - Cjelokupni kod i eventualne dodatne materijale vezan uz projekt u datoteci **kod.zip**.   - Cjelokupni kod i eventualne dodatne materijale vezan uz projekt u datoteci **kod.zip**.
  
-Molimo vas da imena datoteka budu kako su zadana. Nemojte izmišljati vlastita imena datoteka, koristiti druge formate datoteka ili mijenjati mala slova u imenu u velika. Jednom kada ste pripremili materijale u skladu s ovim uputama, poveznicu na njih stavite na [[:projekti:poveznice|ovu stranicu]].+Molimo vas da imena datoteka budu kako su zadana. Nemojte izmišljati vlastita imena datoteka, koristiti druge formate datoteka ili mijenjati mala slova u imenu u velika. Jednom kada ste pripremili materijale u skladu s ovim uputama, poveznicu na njih stavite na [[:2020:popis_projekata|ovu stranicu]].
  
 Predani materijali nakon prezentacija bit će javno dostupni na ovim stranicama predmeta dokle god će postojati Internet, stoga se potrudite da vas prezentiraju onako kako mislite da je najbolje. Predani materijali nakon prezentacija bit će javno dostupni na ovim stranicama predmeta dokle god će postojati Internet, stoga se potrudite da vas prezentiraju onako kako mislite da je najbolje.
Redak 29: Redak 29:
   * te odgovaranja na pitanja kolega i nastavnika (10% bodova projekta).   * te odgovaranja na pitanja kolega i nastavnika (10% bodova projekta).
  
-Ostali elementi ocjenjivanja projekta su:+Ostali elementi ocjenjivanja ​individualnih ​projekta su:
  
   * projektna dokumentacija (35% bodova projekta) i   * projektna dokumentacija (35% bodova projekta) i
Redak 43: Redak 43:
       * Jedan član tima predstavlja svrhu projekta i ideju realizacije te postignuti rezultat       * Jedan član tima predstavlja svrhu projekta i ideju realizacije te postignuti rezultat
       * Potom svaki član tima (2-3 min po članu grupe) predstavlja svoj dio zadatka i nakon prezentacije svih članova grupe odgovara na pitanja publike i nastavnika i pokazuje projekt uživo (kada je moguće) (15% bodova projekta)       * Potom svaki član tima (2-3 min po članu grupe) predstavlja svoj dio zadatka i nakon prezentacije svih članova grupe odgovara na pitanja publike i nastavnika i pokazuje projekt uživo (kada je moguće) (15% bodova projekta)
 +      * Po potrebi možete koristiti i PPT prezentaciju,​ koju u tom slučaju predajte u .zip arhivi skupa s drugim datotekama
  
 Ostali elementi ocjenjivanja projekta su: Ostali elementi ocjenjivanja projekta su:
o_projektu.1499329822.txt.gz · Zadnja izmjena: 2023/06/19 18:10 (vanjsko uređivanje)