Korisnički alati

Site alati


2014:stjepan_gornik:kontekst_projekta

Slični proizvodi

Sifteo

Sifteo

Ovaj proizvod sastoji se od kockica kojima upravlja baza kao glavno računalo. Njihova specifičnost leži u tome što imaju 4 geste kojima komuniciraju sa svijetom. To su :

→ Blizina, svjesnost druge kockice

→ Naginjanje

→ Mahanje, drmanje (shaking)

→ Dodir

Kockice imaju LCD ekran osjetljiv na dodir. Ono po čemu su još zanimljive je njihova mobilnost. Jedini uvjet koji mora biti ispunjen kako bi one radile je njihova blizina prema baznoj stanici. Napajanje je izvršeno pomoću jedne AAA (1.25-1.5V) baterije u kockicama i dvije u baznom računalu. Bazna stanica može se spojiti na računalo kako bi se sinkronizirale igrice koje su kupljene putem stranice proizvoda ili kako bi se ažurirala programska podrška sustava. Prema izvorima sa stranice proizvoda s punim kapacitetom jedne AAA baterije kockica pruža do 8 sati igranja. Sustav ima i razvijen API koji je napisan u programskom jeziku C++ te podržava razvijanje igrica i dodatnih aplikacija od strane trećih osoba.

Prednosti

→ LCD ekran

→ Svjesne su blizine druge kockice i mogu vršiti interakciju

→ Komunikacija sa okolinom je izvedena pomoću 4 geste

→ Bazna stanica koja ima mogućnost spajanja sa računalom

→ Mobilnost

API za aplikacije

Mane

→ Napajanje je izvedeno pomoću baterija, nije bežično

→ Relativno mali broja dostupnih aplikacija (15)

→ Napravljen u svrhu zabave, mogu se razvijati i aplikacije za učenje, ali trenutno nema nijedne

Topobo

Topobo

Ovaj proizvod kao i prethodni je modularan, ali ne zahtijeva povezanost sa računalom. Moduli moraju biti međusobno žicom povezani kako bi se ostvario određeni sustav. Moduli mogu biti pasivni i aktivni. Aktivni imaju sposobnost memoriranja akcija. Kada se kod aktivnog modula aktivira način memoriranja, on pamti svaki pokret koji korisnik njime napravi te kada se prebaci u reprodukcijski način rada on isti taj pokret izvršava. Povezivanjem mnoštva modula može se dobiti cijeli robotski sustav. Još jedan od bitnijih modula je i modul kraljice. Ona module kojima je povezana programira na isti način na koji je i ona sama programirana. Time se postiže usklađenost pokreta i smanjuje se repetitivnost.

Prednosti

→ Modularnost

→ Mogućnost programiranja aktivnih modula

→ Ostvarivanje kompleksnih sustava pomoću jednostavnih modula

→ Kratko vrijeme da se nauči “programirati” aktivne module

→ Modul kraljice koji je sposoban programirati druge module

→ Prema izvorima sa stranice pomaže djeci starosti do 5 godina naučiti neke od osnovnih fizikalnih principa

Mane

→ Žičana povezanost

→ Ograničen broj okreta

2014/stjepan_gornik/kontekst_projekta.txt · Zadnja izmjena: 2016/04/01 15:05 (vanjsko uređivanje)