Korisnički alati

Site alati


o_projektu

Ovo je stara izmjena dokumenta!


Način rada na projektu

Studenti neće dobiti svoje zadatke od nastavnika, već ih sami trebaju osmisliti. Ipak, u slučaju nedostatka ideja, studentima će biti ponuđeno nekoliko tema. Osmišljavanje ideja studenti će napraviti u nekoliko koraka:

  1. Prvi brainstorming na temu „Kakva sve može biti pametna kuća?“
    • Pročitajte pripremu za brainstorming i pravila brainstorminga.
    • Kao vlastiti doprinos prvom brainstomingu svaki student treba na Internetu pronaći neki primjer pametne kuće, prezentirati ga u nekoliko kratkih rečenica i dati svoj kritički osvrt na njega. Za orijentaciju, ovo je primjer kako bi to trebalo napraviti.
    • Svoje pripreme i rezultate brainstorminga studenti će objaviti na wiki stranicama projekta.
  2. U drugom brainstormingu će studenti smišljati kakve sustave i podsustave treba napraviti da bi pametna kuća imala svojstva izmaštana u prvom brainstormingu.
    • Analizirajući rezultate prvoga, studenti će se unaprijed pripremiti s prijedlozima i opisima podsustava.
  3. Poslije drugog brainstormina, studenti odabiru što će pojedinačno svako sam napraviti, a mogu se i grupirati u manje skupine (do tri) čiji pojedinačni radovi čine neki veći podsustav.
  4. Studenti na wikiju objavljuju naslove i kratke opise svojih prijedloga.
  5. Nastavnici prihvaćaju prijedloge ili traže redefiniciju.
  6. Studenti razrađuju svoje osobne i grupne projektne zadatke, u skladu s uputama i gledajući primjere dobrih projektnih zadataka iz prošlih generacija.

Dokumentacija projekata i prezentacija rezultata

Cjelokupna dokumentacija svakog studenta, grupe ili cijelog tima vodi se na wikiju projekta, gdje svaki student ima svoj prostor u kojem treba voditi dokumentaciju počevši od projektnog zadatka. Primjeri se vide kad se pogleda dokumentacija za studenta Ogledni Student.

Za prezentaciju projekta na kraju semestra potrebno je:

  1. najkasnije večer prije termina prezentacija na mail asistenta poslati link sa kojeg je moguće preuzeti .zip arhivu koja sadrži folder oblika “iprezime” (inicijal imena + prezime, malim slovima). U folderu se trebaju nalaziti točno 3 datoteke:
  1. Projektna dokumentacija koja se piše na temelju ovog predloška i dodatnih uputa. (Primjeri dobrih dokumentacija: P1, P2). Datoteka s dokumentacijom mora se zvati dokumentacija.pdf.
  2. Video materijal kojim ćete prezentirati svoj rad u trajanju od najviše 2 minute. Video materijal mora biti prilagođen osobama s oštećenjima vida ili sluha, odnosno uključivati minimalno titlove, sliku i zvuk. U materijalu mora biti objašnjen problem koji se u projektu rješavao, kako je on riješen, koje su prednosti i nedostaci tog rješenja, kome je ono namijenjeno, te koji su daljnje mogućnosti za nadogradnju. Prezentacija rada rezultata projekta također bi trebala biti uključena u snimku. Snimka mora biti u .mp4 formatu (.aac audio + h264 video) i mora se zvati video.mp4.
  3. Cjelokupni kod i eventualne dodatne materijale vezan uz projekt u datoteci “kod.zip”.

Navedene materijale studenti šalju nastavniku i nakon prezentacija bit će javno dostupni na wiki stranicama predmeta, stoga se potrudite da vas prezentiraju onako kako mislite da je najbolje.

Komponente ocjenjivanja

Prezentacije predviđeno traju 5-10 minuta po projektu, a sastoje se od sljedećih elemenata:

  • prikazivanja videomaterijala koji predstavlja projekt,
    • video prezentacija (kvaliteta videa, audia i sadržaja) (3×10% bodova projekta),
  • demonstracije projekta uživo (10% bodova projekta),
  • te odgovaranja na pitanja kolega i nastavnika (10% bodova projekta).

Ostali elementi ocjenjivanja projekta su:

  • projektna dokumentacija (35% bodova projekta) i
  • uspješnost i opći dojam projekta (15% bodova projekta).
o_projektu.1436781338.txt.gz · Zadnja izmjena: 2023/06/19 18:10 (vanjsko uređivanje)