Korisnički alati

Site alati


o_projektu

Ovo je stara izmjena dokumenta!


Način rada na projektu

Studenti neće dobiti svoje zadatke od nastavnika, već ih sami trebaju osmisliti. Ipak, u slučaju nedostatka ideja, studentima će biti ponuđeno nekoliko tema. Osmišljavanje ideja studenti će napraviti u nekoliko koraka:

  1. Prvi brainstorming na temu „Kakva sve može biti pametna kuća?“
    • Pročitajte pripremu za brainstorming i pravila brainstorminga.
    • Kao vlastiti doprinos prvom brainstomingu svaki student treba na Internetu pronaći neki primjer pametne kuće, prezentirati ga u nekoliko kratkih rečenica i dati svoj kritički osvrt na njega. Za orijentaciju, ovo je primjer kako bi to trebalo napraviti.
    • Svoje pripreme i rezultate brainstorminga studenti će objaviti na wiki stranicama projekta.
  2. U drugom brainstormingu će studenti smišljati kakve sustave i podsustave treba napraviti da bi pametna kuća imala svojstva izmaštana u prvom brainstormingu.
    • Analizirajući rezultate prvoga, studenti će se unaprijed pripremiti s prijedlozima i opisima podsustava.
  3. Poslije drugog brainstormina, studenti odabiru što će pojedinačno svako sam napraviti, a mogu se i grupirati u manje skupine (do tri) čiji pojedinačni radovi čine neki veći podsustav.
  4. Studenti na wikiju objavljuju naslove i kratke opise svojih prijedloga.
  5. Nastavnici prihvaćaju prijedloge ili traže redefiniciju.
  6. Studenti razrađuju svoje osobne i grupne projektne zadatke, u skladu s uputama i gledajući primjere dobrih projektnih zadataka iz prošlih generacija.

Dokumentacija projekata i prezentacija rezultata

Cjelokupna dokumentacija svakog studenta, grupe ili cijelog tima vodi se na wikiju projekta, gdje svaki student ima svoj prostor u kojem treba voditi dokumentaciju počevši od projektnog zadatka. Primjeri se vide kad se pogleda dokumentacija za studenta Ogledni Student.

Za prezentaciju projekta na kraju semestra potrebno je najkasnije večer prije termina prezentacija na mail asistenta poslati link1) sa kojeg je moguće preuzeti .zip arhivu koja sadrži folder oblika “iprezime” (inicijal imena + prezime, malim slovima). U folderu se trebaju nalaziti točno 3 datoteke:

  1. Projektna dokumentacija koja se piše na temelju ovog predloška i dodatnih uputa. (Primjeri dobrih dokumentacija: P1, P2). Datoteka s dokumentacijom mora se zvati dokumentacija.pdf.
  2. Video materijal kojim ćete prezentirati svoj rad u trajanju od najviše 2 minute. Video materijal mora biti prilagođen osobama s oštećenjima vida ili sluha, odnosno uključivati minimalno titlove, sliku i zvuk. U materijalu mora biti objašnjen problem koji se u projektu rješavao, kako je on riješen, koje su prednosti i nedostaci tog rješenja, kome je ono namijenjeno, te koji su daljnje mogućnosti za nadogradnju. Prezentacija rada rezultata projekta također bi trebala biti uključena u snimku. Snimka mora biti u .mp4 formatu (aac audio + h264 video) i mora se zvati video.mp4.
  3. Cjelokupni kod i eventualne dodatne materijale vezan uz projekt u datoteci kod.zip.

Navedene materijale (odnosno odgovarajući link) studenti šalju asistentu i nakon prezentacija bit će javno dostupni na wiki stranicama predmeta dokle god će postojati Internet, stoga se potrudite da vas prezentiraju onako kako mislite da je najbolje.

Komponente ocjenjivanja

Prezentacije predviđeno traju 5-10 minuta po projektu, a sastoje se od sljedećih elemenata:

  • prikazivanja videomaterijala koji predstavlja projekt,
    • video prezentacija (kvaliteta videa, audia i sadržaja) (3×10% bodova projekta),
  • demonstracije projekta uživo (10% bodova projekta),
  • te odgovaranja na pitanja kolega i nastavnika (10% bodova projekta).

Ostali elementi ocjenjivanja projekta su:

  • projektna dokumentacija (35% bodova projekta) i
  • uspješnost i opći dojam projekta (15% bodova projekta).
1)
Npr. Dropbox ili slični servis.
o_projektu.1459515920.txt.gz · Zadnja izmjena: 2023/06/19 18:10 (vanjsko uređivanje)