Ovo je stara izmjena dokumenta!
Način rada na projektu
Studenti neće dobiti svoje zadatke od nastavnika, već ih sami trebaju osmisliti. Ipak, u slučaju nedostatka ideja, studentima će biti ponuđeno nekoliko tema. Osmišljavanje ideja studenti će napraviti u nekoliko koraka:
Studenti odabiru teme i grupiraju se u grupe od tri do pet članova
Studenti odabiru što će pojedinačno svako sam napraviti unutar grupe
Studenti na wikiju uređuju naslove i kratke opise svojih prijedloga
Nastavnici prihvaćaju prijedloge ili traže redefiniciju
Studenti razrađuju svoje osobne i grupne projektne zadatke, u skladu s
uputama i gledajući primjere dobrih projektnih zadataka iz prošlih generacija
Dokumentacija projekata i prezentacija rezultata
Cjelokupna dokumentacija svakog studenta, grupe ili cijelog tima vodi se na wikiju projekta, gdje svaki student ima svoj prostor u kojem treba voditi dokumentaciju počevši od projektnog zadatka. Primjeri se vide kad se pogleda dokumentacija za studenta Ogledni Student.
Za prezentaciju projekta na kraju semestra potrebno je prije termina prezentacija poslati poveznicu na .zip arhivu koja sadrži direktorij oblika “iprezime” (inicijal imena + prezime, malim slovima), koja se nalazi u MojOblak repozitoriju i dostupna je javno. U direktoriju se trebaju nalaziti točno 3 datoteke:
Projektna dokumentacija koja se piše na temelju
ovog predloška i
dodatnih uputa. (Primjeri dobrih dokumentacija:
P1,
P2). Datoteka s dokumentacijom mora se zvati
dokumentacija.pdf.
Video materijal kojim ćete prezentirati svoj rad u trajanju od najviše 2 minute. Video materijal mora biti prilagođen osobama s oštećenjima vida ili sluha, odnosno uključivati minimalno titlove, sliku i zvuk. U materijalu mora biti objašnjen problem koji se u projektu rješavao, kako je on riješen, koje su prednosti i nedostaci tog rješenja, kome je ono namijenjeno, te koji su daljnje mogućnosti za nadogradnju. Prezentacija rada rezultata projekta također bi trebala biti uključena u snimku. Snimka mora biti u .mp4 formatu (aac audio + h264 video) i mora se zvati video.mp4.
Cjelokupni kod i eventualne dodatne materijale vezan uz projekt u datoteci kod.zip.
Navedene materijale (odnosno odgovarajuću poveznicu) studenti predaju na Moodle sustav u odgovarajuću aktivnost. Predani materijali nakon prezentacija bit će javno dostupni na wiki stranicama predmeta dokle god će postojati Internet, stoga se potrudite da vas prezentiraju onako kako mislite da je najbolje.
Komponente ocjenjivanja
Prezentacije predviđeno traju 5-10 minuta po projektu, a sastoje se od sljedećih elemenata:
prikazivanja videomaterijala koji predstavlja projekt,
demonstracije projekta uživo (10% bodova projekta),
te odgovaranja na pitanja kolega i nastavnika (10% bodova projekta).
Ostali elementi ocjenjivanja projekta su: