Ovo je stara izmjena dokumenta!
Studenti neće dobiti svoje zadatke od nastavnika, već ih sami trebaju osmisliti. Ipak, u slučaju nedostatka ideja, studentima će biti ponuđeno nekoliko tema. Osmišljavanje ideja studenti će napraviti u nekoliko koraka:
Cjelokupna dokumentacija svakog studenta, grupe ili cijelog tima vodi se na wikiju projekta, gdje svaki student ima svoj prostor u kojem treba voditi dokumentaciju počevši od projektnog zadatka. Primjeri se vide kad se pogleda dokumentacija za studenta Ogledni Student.
Za prezentaciju projekta na kraju semestra potrebno je prije termina prezentacija predati poveznicu na .zip arhivu koja sadrži direktorij oblika “iprezime” (inicijal imena + prezime, malim slovima), koja se nalazi u MojOblak repozitoriju i dostupna je javno. U direktoriju se trebaju nalaziti točno 3 datoteke:
Molimo vas da imena datoteka budu kako su zadana. Nemojte izmišljati vlastita imena datoteka, koristiti druge formate datoteka ili mijenjati mala slova u imenu u velika. Jednom kada ste pripremili materijale u skladu s ovim uputama, poveznicu na njih stavite na ovu stranicu.
Navedene materijale (odnosno odgovarajuću poveznicu) studenti predaju na Moodle sustav u odgovarajuću aktivnost. Predani materijali nakon prezentacija bit će javno dostupni na wiki stranicama predmeta dokle god će postojati Internet, stoga se potrudite da vas prezentiraju onako kako mislite da je najbolje.
Prezentacije predviđeno traju 5-10 minuta po projektu, a sastoje se od sljedećih elemenata:
Ostali elementi ocjenjivanja projekta su: