Slijede razlike između dviju inačica stranice
Starije izmjene na obje strane Starija izmjena Novija izmjena | Starija izmjena | ||
2015:ana_smolic [2015/04/27 00:36] asmolic [Ciljevi projekta] |
2015:ana_smolic [2023/06/19 16:11] (trenutno) |
||
---|---|---|---|
Redak 1: | Redak 1: | ||
- | ====== Sustav za uživanje (Ogledni student) ====== | + | ====== S2U2 (Ana Smolić) ====== |
===== Razrada konteksta ===== | ===== Razrada konteksta ===== | ||
- | [[.:kontekst_projekta|Slični projekti, ostvarenja i povezane isntitucije]] | + | Slični projekti: |
+ | |||
+ | [[http://www.instructables.com/id/Arduino-Controlled-Relay-Box/step1/Test-with-an-Arduino/|http://www.instructables.com/id/Arduino-Controlled-Relay-Box/step1/Test-with-an-Arduino/]] | ||
===== Projektni zadatak ===== | ===== Projektni zadatak ===== | ||
Redak 12: | Redak 13: | ||
===== Svrha sustava ===== | ===== Svrha sustava ===== | ||
- | Sustav omogućuje daljinsku kontrolu utičnice. | + | Sustav ima zadatak daljinski upravljati utičnicom tj. uključivati ili isključivati uređaj spojen na nju. Također se može koristiti za štednju električne energije prateći rad uređaja koji je priključen te po potrebi isključiti utičnicu iz strujnog kruga. |
===== Ciljevi projekta ===== | ===== Ciljevi projekta ===== | ||
* Upravljati utičnicom i uređajima spojenim na nju na daljinu | * Upravljati utičnicom i uređajima spojenim na nju na daljinu | ||
- | * Štediti električnu energiju kontrolirajući potrošnju priključenog uređaja | + | * Implementirati mogućnost paljenja i gašenja utičnice u unaprijed definirano vrijeme (scheduling) |
===== Plan projekta ===== | ===== Plan projekta ===== | ||
+ | |||
|Datum |Očekivani rezultat | | |Datum |Očekivani rezultat | | ||
- | ||| | + | |1.5. |Prikupljanje i proučavanje potrebne opreme | |
+ | |29.5. |Testiranje sustava | | ||
+ | |5.6. |Snimanje video prezentacije | | ||
===== Rezultati projekta ===== | ===== Rezultati projekta ===== | ||
- | [[.prezentacija|Prezentacija projekta]] | + | [[:2015:prezentacija|Prezentacija projekta]] |
+ | \\ | ||