Slijede razlike između dviju inačica stranice
Starije izmjene na obje strane Starija izmjena Novija izmjena | Starija izmjena | ||
2017:studenti:djuric:start [2017/03/16 17:02] djuric [Projektni zadatak] |
2017:studenti:djuric:start [2023/06/19 16:11] (trenutno) |
||
---|---|---|---|
Redak 1: | Redak 1: | ||
====== Sonar za slijepe ====== | ====== Sonar za slijepe ====== | ||
- | ===== Razrada konteksta ===== | + | [[2015:ivana_culjak|Slični projekti, ostvarenja i povezane institucije]] |
- | + | ||
- | [[:2012:ogledni_student:kontekst_projekta|Slični projekti, ostvarenja i povezane isntitucije]] | + | |
===== Projektni zadatak ===== | ===== Projektni zadatak ===== | ||
- | [[:2016:studenti:djuric:projektni_zadatak|Cijeli projektni zadatak]] | + | [[:2017:studenti:djuric:projektni_zadatak|Cijeli projektni zadatak]] |
===== Svrha sustava ===== | ===== Svrha sustava ===== | ||
- | Učiniti život biljkama u kući svrhovitim i ugodnim. | + | U prvoj fazi projekta, cilj nam je napraviti sustav koji će omogućiti slijepim i slabovidnim osoboma brže kretanje po ravnom terenu. Sustav bi, na temelju senzora u naočalama i na koljenima, davao zvučni signal čija bi frekvencija beepova bila proporcionalna udaljenosti prepreke od korisnika, a "fokus" udaljenosti bi bio određen brzinom koraka. |
- | ===== Ciljevi projekta ===== | + | U drugoj fazi projekta, postojeći sustav bi se nadogradio na način da omogući kretanje i po neravnom terenu s niskim zaprekama (kao što su npr. rupe, lokve, stepenice, različiti predmeti koji se nalaze na tlu itd.). |
- | * | + | Druga faza projekta bi se izvršila u idealnoj situaciji, tj. ostavlja se na daljnju nadogradnju budućim generacijama i drugim zainteresiranim osobama. |
- | Pratiti raspoloženje biljaka. | ||
- | * | + | ===== Ciljevi projekta ===== |
- | + | ||
- | Predviđati raspoloženje. | + | |
- | + | ||
- | * | + | |
- | + | ||
- | Davati vode, gnojiva i svjetla prema raspoloženju biljke. | + | |
- | * | + | - Ugraditi ultrazvučne senzore za udaljenost u naočale, magnetske senzore pokreta na trake (znojnike) i zvučnike u slušalice. Sve zajedno povezati s mikrokontrolerom. |
+ | - Montirati uređaj na korisnika i provesti inicijalizaciju (uvesti podatke o visini osobe). Ova točka je opcionalna. | ||
+ | - Primiti očitanja ultrazvučnih senzora za udaljenost. | ||
+ | - Primiti očitanja magnetskog senzora za brzinu/kretnju. | ||
+ | - Zajednički procesirati dobivene signale na mikrokontroleru i na temelju njih odrediti "fokus" udaljenosti. | ||
+ | - Na temelju fokusa odrediti šalje li se zvučni signal korisniku. Ako se šalje, odrediti i frekvenciju signala koja je proporcionalna udaljenosti korisnika od predmeta/osobe. | ||
+ | - Poslati zvučni signal korisniku (ako je potrebno). | ||
- | Glazbom uveseljavati biljke. | ||
===== Plan projekta ===== | ===== Plan projekta ===== |